notícias bbs artigos grupos / produções sobre

après une belle victoire

xiaoxiangyu, há 4 anos

Mijn scheikundeleraar had een andere aanpak. Ze was een hardloper en trainde voor haar tweede marathon toen we elkaar aan het begin van mijn laatste jaar ontmoetten. Ze zag dat ik verandering in mijn leven probeerde te cre?ren en in plaats van de nieuwe loopgewoonten die ik probeerde te ontwikkelen, te ontmoedigen, moedigde ze ze aan. Ze vroeg me naar mijn hardlopen en sprak openlijk over de gecompliceerde relatie die er voor velen bestaat tussen eten, bewegen en lichaamsbeeld. Ik bracht vele nachten door in haar kleine appartement waar we samen zouden dineren, naar yogalessen zouden gaan of elkaar zouden ontmoeten voor ochtendruns. Ze nodigde me uit om met haar te trainen voor een halve marathon en leerde me over tanken tijdens langere runs.

De halve marathon was in mei van mijn laatste jaar en ik trainde de hele lente. Ik Nike Air Pegasus 83 Womens leerde dat ik de avond voor een run een groot diner moest eten, anders zou ik me de volgende dag vreselijk voelen. Ik leerde onmiddellijk na het hardlopen te eten om pijn en chagrijnigheid op afstand te houden. Ik begon me meer zorgen te maken over hoe ik me voelde tijdens het hardlopen in plaats van het nummer op de schaal, en voor het eerst in mijn leven was ik trots op wat mijn lichaam kon doen. Elke lange run was een prestatie waarvan ik niet zeker wist of het mogelijk was totdat het voorbij was. Ik leerde mijn lichaam te vertrouwen en ik begon voedsel als brandstof te zien en niet als een vijand die onder controle moest worden gehouden.

Ik zal niet zeggen dat het gemakkelijk was om te herstellen van mijn eetstoornis, maar toen mijn leraar me hielp mezelf als hardloper te herkennen, kon ik beginnen met het opbouwen van Nike Air Max Motion 2 Dámské een nieuwe en betere relatie met mijn lichaam en had ik nu de tools om te cre?ren duurzame, gezonde gewoonten waar ik nog steeds op vertrouw. Als hardloper kreeg ik ook een identiteit om mee te nemen naar de universiteit en daarbuiten, wat ik als eenzame tiener hard nodig had. Tegenwoordig zijn veel van mijn goede vrienden mensen die ik heb ontmoet tijdens het hardlopen. Ik ren omdat het me helpt de warboel van gedachten in mijn brein te ontwarren, omdat het me gelukkig maakt en omdat het goed voelt om mijn lichaam te bewegen. Ik eet omdat ik mijn lichaam moet voeden en ervoor moet Adidas Zx 750 Hombre zorgen, zodat het alle dingen blijft doen die ik erom vraag.

Daarom, om je energie te besparen, om verder te rennen zonder zo snel moe te worden, pomp je armen. Deze studie verandert de wereld misschien niet, maar voor iemand zoals ik, die actief last Nike Air Max Command Womens heeft van het bovenlichaam tijdens het hardlopen, is dit gewoon meer motivatie om door te gaan.

Wat is de beste manier om tijdens het hardlopen met je armen te zwaaien?
De wetenschappers die de studie hebben afgerond, zijn de eersten die toegeven dat ze niet weten wat de beste swing is om te gebruiken, en weten niet eens zeker of een "goede" swing belangrijk is. Ik ben er echter van overtuigd dat er veel hardlopers zijn die het er niet mee eens zijn. Een korte wandeling over het internet leverde tonnen tips op voor de juiste manier om je armen te bewegen tijdens het Nike Air Force 1 Dámské hardlopen.