Ik heb het talloze keren tegen mezelf gezegd tijdens een race - langzaam en kalm - voordat de stem verder afdwaalt.
Misschien moet je nu gewoon langzamer gaan. Waarom wil je dit eigenlijk uitvoeren? Het is gewoon een race, wat maakt het uit, vertraag! Het is ongemakkelijk. ... Laten we teruggaan naar comfortabel.
Als ik me op mijn gemak wilde voelen, waarom koos ik dan voor de sport waarbij succes rechtstreeks afhangt van mijn vermogen om met ongemak om te gaan?
En waarom bleef ik dan in de rij staan ??bij races om alleen maar van streek weg te lopen omdat ik me Nike Air Max 90 Hombre Blancas inhield, opgaf, troost zocht?
Goed.
Ik moest leren lijden. En hardlopen was klaar en klaar om me te leren. Ik luisterde gewoon niet.
Na een bijzonder ellendige mokkel na een bijzonder ellendige race, lag ik op mijn rug, gedrapeerd over een kussen met uitgestrekte knie?n (mijn meest favoriete yoga-pose ter wereld; het is erg comfortabel), en overweeg mijn hardloopgeschiedenis tot dat moment.
Vermijd race-flats of schoenen die weinig tot geen loopvlak hebben. Natuurlijk kun je in echt ijzige omstandigheden altijd zoiets als een Yaktrax toevoegen.
Het is duidelijk dat als u kunt rennen op oppervlakken die zijn vrijgemaakt, u veel beter af bent. Als dat geen optie is, is je volgende beste weddenschap op sneeuw die al is ingepakt, maar wees alsjeblieft voorzichtig. Er kunnen dingen onder de sneeuw zijn die u niet kunt zien.
Als Nike Cortez Hombre u zich in een extreem ijzige omgeving bevindt, plaats dan eerst uw veiligheid, vertraag en loop voorzichtig. Misschien wil je je run niet missen, maar als je valt en jezelf bezeert, mis je uiteindelijk veel meer dan één. Wees alsjeblieft voorzichtig daarbuiten.
Als liefhebber van de Hoka One One Conquest stond ik te popelen om een ??paar Constanten overeind te krijgen zodra ik erover hoorde. De Constant is Hoka One One's allereerste stabiliteitsschoen en is voorzien van zowel EVA als Hoka's Signature RMAT-tussenzoolmateriaal. Deze zijn met elkaar gemengd om ondersteunende, hoge rebound-demping te produceren die geweldig aanvoelt op de weg. Sommige stabiliteitsschoenen hebben een stijve, hogere durometer-positie aan de mediale zijde van de tussenzool om de stabiliteit te vergroten, maar de Constant heeft RMAT-rubber onder de hele Nike Internationalist Damen voet met een zachte golf aan de mediale zijde die een soepele ondersteuning biedt tijdens de loopcyclus. Ik heb nog nooit in zo'n comfortabele schoen gelopen, vooral niet in de stabiliteitscategorie.
Toen ik voor het eerst zag dat Hoka was weggegaan met een ‘burrito-stijl’ tong die aan de mediale zijde is verbonden en zich om de voet wikkelt, maakte ik me een beetje zorgen dat ik de pasvorm niet leuk zou vinden. Maar zodra ik ze aantrok en ze dichtknoopte, smolt al mijn bezorgdheid in alle comfort weg. De tong zelf is licht opgevuld en wikkelt mijn voet stevig vanaf de mediale zijde voor meer ondersteuning. De gewatteerde hielkraag en TPU-hiel omhelzen en ondersteunen mijn Adidas Nmd Herren hiel zonder uit te glijden voor een soepele hielaanval om me effici?nt door mijn gang te krijgen. Ik hield ook echt van de teenendoos. Het is lekker ruim met veel ruimte voor mijn tenen om te spreiden, maar ik heb nooit het gevoel dat het los zit of alsof ik erin 'zwem'.