Training was moeilijk. Was het leuk? Soms. Iedereen die rent, zal je vertellen dat er goederen en bads, ups en downs zijn. Begrijp me nu niet verkeerd - ik ben er dol op. Maar soms is er een punt, op 14 mijl in, wanneer je je afvraagt ??wat je in godsnaam aan het doen bent. Dan zijn er momenten waarop je 20 mijl aflegt en even vergeet hoeveel alles pijn doet, glimlachend Nike Air Max 97 Dámské omdat je niet kunt geloven dat je net 20 mijl hebt gelopen. Het is een haat-liefdeverhouding, daar bestaat geen twijfel over. Maar door dit alles had ik een trainingspartner aan mijn zijde. Hoewel ze zich nog nooit had aangemeld voor een trailrace, hielp ze me om vastberaden en moedig elke trainingsmijl te overwinnen. Ik had nooit gedacht dat ik het zou opgeven, maar er waren talloze keren dat ik moest worden gepusht. Dat meisje heeft standvastigheid. De eerste keer dat we samen 16 mijl bereikten, eindigde ik in vol ontzag voor mijn kracht - kracht waarvan ik niet wist dat die er was. We vierden het met pizza en bier.
Tijdens mijn training vroeg ik me vaak af of ik achter zat. Was dit iets dat ik echt gewoon kon oppakken en doen? Had ik jaren moeten lopen in afwachting van deze kilometerstand? Ik vroeg me af of 6 maanden zelfs Nike Air Max 1 Pánské genoeg tijd was om me te brengen waar ik moest zijn, zonder dat dit tot blessures zou leiden. De waarheid waarmee ik te maken kreeg: ik hoefde niet te winnen. Ik was prima in het maken van mijn cut-offs en het rennen van 12 minuten mijlen. Trailrunning ging voor mij niet over tijd, het ging over afmaken waar ik aan dacht, en niet opgeven. Het is het gevoel van voldoening en het gevoel uren buiten door te brengen waar ik van hou - en het kan me niet schelen op welke leeftijd je bent als je besluit dit gekke hoofdstuk in je leven te beginnen - het is zo mogelijk, ongeacht hoe lang het is nodig om daar te komen.
Je kunt niet lezen over de komende US Open 2015 zonder te lezen over Serena Williams.
Het feit dat ze een Grand Slam-kalenderjaar krijgt, is natuurlijk geweldig en opwindend. Het is echter zoveel meer dan dat: ze cre?ert Nike Internationalist Damen eigenhandig een golf van interesse in Amerikaans tennis. En in een sport die (zoals de meeste andere) veel meer aandacht besteedt aan de mannen, legt ze meer focus op de vrouwen.
De meeste sporten geven meestal de voorkeur aan de mannen, en de prijzen voor de heren finale zijn nog steeds hoger dan de vrouwen; echter, deze keer zullen de meeste ogen op Serena Williams gericht zijn. Als ze de finale haalt, kunnen we eindelijk zien dat die wedstrijd evenveel kijkers krijgt als de herenfinale. 2015 was tot nu toe een geweldig jaar voor de vrouwensport. Het zegevierende WK-voetbalteam kwam thuis tijdens een ticker tape parade (de allereerste ticker tape parade in de VS voor een atletisch damesteam) en Serena Williams, een van de grootste atleten aller tijden ter wereld, zet meer ogen op de welverdiende wereld van het vrouwentennis. Zelfs als ze de US Open niet wint, heeft ze al een geweldige overwinning behaald.