notícias bbs artigos grupos / produções sobre

sono innamorato di esso

xiaoxiangyu, há 4 anos

In de afgelopen jaren heb ik het genoegen en de eer gehad om Kara Goucher meerdere keren te interviewen. We hebben haar reis gedeeld vanaf het moment dat ze net naar Boulder is verhuisd, net van coach is veranderd en nog steeds op zoek is naar nieuwe sponsors. We waren daar voor de hoogtepunten en dieptepunten van haar training en racen, van Philly tot New York tot LA. Ze heeft zichzelf en haar hart en liefde voor hardlopen herontdekt en is blijven imponeren en inspireren met het rolmodel dat ze is voor hardlopers overal.

Kara was genadig genoeg om weer met mij te delen Nike Air Max 2017 Mens en enig Nike Air Max 90 Mujer inzicht te geven in haar Olympische Trails-prestaties en haar nieuwe focus. Ze deelt nog wat meer gedachten over haar uitgesproken campagne tegen het Nike Oregon Project. Ze laat ons iets meer weten over de 2016 in 2016-uitdaging van haar man Adam's bedrijf en brengt ons op de hoogte van alle spannende dingen die ze heeft gedaan via haar sponsors. Laten we er dus bij zijn en Kara inhalen.

We hebben allemaal je hartzeer gedeeld met je vierde plaats in de finish bij de Olympische Trials. Nu je wat tijd hebt gehad om na te denken, welke positieven kon je wegnemen ondanks het niet bereiken van je doel?
Het grootste voordeel is dat ik nog steeds op het hoogste niveau kan concurreren. Hoewel ik een plaats verwijderd was van het maken van het team, liet ik zien dat ik nog steeds een mededinger ben en dat heeft me veel bevestiging gegeven om door te gaan met de sport.

Mijn twee jongens Adidas Zx Flux Womens hebben een manier om me te laten glimlachen, zelfs als ik op mijn laagste ben. Was er iets speciaals dat Colt zei of deed waardoor je humeur werd opgewekt en je wat perspectief kreeg?
Hoewel ik een emotionele racer ben, huil ik echt niet zo vaak in mijn normale leven. Colt haat het om me te zien huilen en daarna bleef hij in de mediazone zoenen en legde hij zijn hand op mijn wang. Het was zijn manier om me te kalmeren en eerlijk gezegd werkte het. Terug in het hotel was hij gewoon zijn normale zelf. Hij wilde bij zijn moeder zijn nadat hij de dagen ervoor beperkte tijd met me had doorgebracht. Hij wilde alleen zijn moeder. Het kon hem niets schelen dat ik het Olympisch team niet maakte. Dat plaatst dingen altijd in perspectief.

Ik zou me voorstellen dat je bezienswaardigheden nu zijn ingesteld op de 10.000M voor Rio. Met slechts een paar korte maanden om de overstap te maken, wat is je vertrouwensniveau in zowel je snelheid Nike Air Max 90 Femme als je vermogen om mentaal over te schakelen naar een baangebeurtenis waar je in het verleden veel succes mee hebt gehad?
Ik denk dat mijn coaches op dit moment meer zelfvertrouwen hebben dan ik! Ik ben opgewonden voor de uitdaging, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik een sterke aftrap had van een snel tempo. Maar ik weet wel dat het vermogen in mij ligt. Dus naarmate ik meer en meer de baan op ga, denk ik dat mijn zelfvertrouwen zal toenemen.

Totaal clickbait, en ik viel ervoor haak, lijn en zinklood en klikte recht door. Ik heb de laatste tijd nagedacht over de relatie tussen hardlopen, eten en gewichtsverlies / onderhoud, dus het was een tijdige lezing voor mij.

Ik hou echt van eten (en, laten we echt zijn, wijn drinken), dus hardlopen op lange afstand sprak me erg aan. Ik begon mijn hele gewichtsverliesavontuur op een soort Paleo-lite en begon kort daarna te trainen voor mijn eerste marathon. Hoewel ik NOOIT calorie?n heb geteld, ging ik van redelijk streng in mijn dieet naar "oké, ik kan meestal gezond eten, maar Nike Internationalist Mens kan veel Nike Cortez Mens meer koolhydraten bevatten."

Ik probeerde weg te blijven van duidelijk ongezond voedsel zoals gefrituurd voedsel en echt rijk en romig voedsel - en meestal wit voedsel - maar al het andere, zolang het mijn maagkramp niet verstoorde, vond ik het prima.

Dit is ook de tijd dat ik stopte met bloggen over al mijn maaltijden. (Dat, godzijdank daarover.)

Zoals ik al zei, ik heb nooit calorie?n geteld, dus ik heb Adidas Nmd Mujer nooit gedacht: ik ren 6 mijl per dag, ik kan 600 calorie?n van ___ eten. Maar ik correleerde zeker losjes: ik loop veel, ik kan meer eten. En het werkte eigenlijk. Ik handhaafde meestal mijn gewicht. Gewichtstoename was tijdens periodes van minder hardlopen.