notícias bbs artigos grupos / produções sobre

bewonder echt haar toewijding

xiaoxiangyu, há 4 anos

Hallo jongens! Ik heb momenteel een wilde vrijdagavond in NYC op mijn bank, eet wat hete en zure soep en probeer mijn stem terug te krijgen en verkouden te worden. Blijkbaar was het drinken van champagne op het werk kerstfeest gisteravond eigenlijk geen goed tegengif voor deze verkoudheid, wat echt raar is. Dus ik dacht dat ik Miss Zippy's Year of Running zou doen. Dit jaar was heel anders dan de andere jaren die ik heb gerund. Nike Blazer Basse Womens Ik achtervolgde geen PR's of nieuwe afstanden ... en dat is goed! Het was een soort resetjaar om voor me te rennen, maar ik ben echt opgewonden om een ??aantal grote doelen volgend jaar na te jagen.

Zonder twijfel, de Brooklyn Half. Ik heb het gerund met Jordan en Alex, mijn collega's en twee van mijn favoriete mensen ter wereld. Het was hun eerste helft en ik was zo trots op hen. Ze hadden een moordenaar 2:01, en Jordan liep onlangs haar tweede helft en VERLAAGD het met een 1:54. Ik vond het echt leuk om hen te verzekeren dat ze dit konden doen, en te zien hoe gelukkig ze waren aan het eind. Het deed me ook beseffen dat ik eigenlijk mijn RRCA coaching certificering zou moeten gaan gebruiken. Dus als je je eerste helft of 5K (of een tussenafstand) wilt rennen of een PR wilt najagen, stuur me dan een e-mail als je wilt samenwerken! (theodora bij preppy runner dot com)

Als je op zoek bent naar meer van een cruiser parcours waar je veel kilometers kunt maken zonder je benen te stoten tijdens een klim, bekijk dan de Blue River Bike Nike Air Max 90 Femme Trail. Het is verhard, maar het neemt je mee langs de rivier + maakt verbinding met fietspaden die rond Lake Dillon Nike Air Huarache Damen lopen of naar Frisco leiden. De fietspaden in Summit County zijn allemaal met elkaar verbonden met zeer weinig stukken gedeeld met auto's.

Je kunt op een handvol plaatsen op de Blue River Bike Trail stappen. Er is veel parkeergelegenheid in een van de Outlets of Silverthorne + het fietspad verbindt ze allemaal. Nike Air Max 90 Mujer Het loopt ook direct achter Red Buffalo Tea + Coffee. Zonder al te veel logistieke inspanning kunt u gemakkelijk 18-30 mijl van relatief vlakke kilometerstand halen met een prachtig uitzicht over de Blue River + Lake Dillon-fietspaden. De kilometerstand is eindeloos als je op weg bent naar Frisco + zelfs Breckenridge, Copper of Vail.

Belangrijke opmerking: het is Colorado, dus hardlopen met je hond wordt aangemoedigd. Veel paden zijn vriendelijk voor de leiband + de overgrote meerderheid van de lokale honden is vriendelijk. De meeste paden lopen echter door wildernisgebieden, Nike Air Max 2017 Womens waar honden aangelijnd moeten zijn. Pak een riem + let op de tekens.

Ik heb echt genoten van mijn lichtjes katerren door Amagansett met Heather deze zomer. We maakten ons geen zorgen over het tempo, we maakten ons geen zorgen over de afstand, we renden gewoon langs het strand en keken naar alle prachtige huizen en recapiteerden de nacht voor de shenanigans.

Dus er was die tijd dat ik Shalane Flanagan ontmoette? We vroegen of ze mantra's had of wat haar racestrategie was, en ze zei dat ze alleen dacht: "Uitvoeren." Ze haalt de emotie eruit en gaat er gewoon voor. Dat kunnen we allemaal, zoveel meer als we alle twijfel die ons tegenhoudt loslaten.

Meest inspirerende hardloper?

Emily. Ze heeft me altijd ge?nspireerd voor haar snelheid, en nu heb ik grote bewondering voor haar inzet voor ultra-hardlopen, en hoe ze groeit en zoveel slimmer wordt als een hardloper. Ik wil Nike Air Presto Mens misschien op een dag een 50K lopen, maar niet meer dan dat. Emily bereikt niet alleen deze verbazingwekkende afstanden, ze wint meestal ook of plaatst ze ook. Ik bewonder echt haar toewijding en talent.

Wie inspireert je als hardloper? Hoe was je lopende jaar?

En dank aan iedereen die meedeed aan de Alii tri gear-weggeefactie. Sorry voor de Rafflecopter-problemen - ik zal er zeker naar kijken voor mijn volgende weggeefactie. Ik heb de winnaar op de hoogte gebracht, die op weg is om een ??mooi vest aan te trekken.