notícias bbs artigos grupos / produções sobre

nicht sagen kann

xiaoxiangyu, há 4 anos

Een andere Nike Cortez Womens nabijgelegen plek die duidelijk het vermelden waard is, is het recreatiegebied Auburn State, de thuisbasis van de laatste mijlen van de Westelijke staten 100. Of je nu traint voor deze race, een van de ongelooflijke races die worden georganiseerd door NorCal Ultras (Way too Cool, American River 50, Rio de Lago om er maar een paar te noemen!), Of niet, deze paden zijn serieus leuk. Een populaire loop die een deel van de Way Too Cool 50k-baan overlapt, is de Olmstead Loop van 8,5 km die toegankelijk is via de trailhead achter de brandweerkazerne in Cool, CA. Komend uit Nevada City in de hitte van de zomer, is het moeilijk voor te stellen om bergafwaarts te reizen waar het nog heter is, maar in de lente en herfst is de reis een gemakkelijke seizoensuitbreiding.

Een van de voordelen Nike Air Max Command Femme van het leven in dit gebied zijn volop mogelijkheden Nike Air Vapormax Mens om vrijwilligerswerk te doen voor deze races - het is magisch en leuk, ik raad het zeker aan! Word lid van de Sierra Nevada Trail Runners voor andere mogelijkheden om contact te maken met de gemeenschap.

Uiteraard kan ik dit niet afsluiten zonder de eindeloze paden van het Tahoe-gebied te vermelden. Bekijk de Pacific Crest Trail op I-80, Tahoe Rim Trail, Donner Lake Rim Trail, Rubicon Trail, Desolation Wilderness, Hole in the Ground Lollipop route, het Squaw Valley-gebied en nog veel meer. De Donner Party Mountain Runners zijn ook een actieve hardloopgroep in de omgeving. Ik beveel ten zeerste de ontbijtburrito aan bij Full Belly Deli en een biertje van FiftyFifty Brewing Co. , Lee Vining-gebied, Mammoth Lakes, Bishop ... Geloof me, het is het waard - ik ben helemaal naar Bishop Nike Air Max 2017 Herren gegaan voor een weekend en had geen moment spijt van de rit van 5 uur.

Abby was er goed in me een doorloop van de machine te geven. Ik vertelde haar dat ik SLT eerder had geprobeerd, dus ik was een beetje bekend met de Megaformer. Ik heb eigenlijk nooit een gewone Pilates Reformer-les gevolgd, die volgens mij de volgende op mijn lijst is.

En gaan. Yikes. We zijn begonnen met enkele planken om dingen op te warmen, en ik voelde me nederig in de eerste ... 2? 3? minuten les. Zelfs in de moeilijkste workoutlessen die ik heb gevolgd, ben ik goed in mezelf een weg banen voordat ik een rustpauze moet nemen, maar er waren zoveel rustpauzes omdat elke. single. Actie. daagde me uit. De slogan van BBB is: "Je hebt niet meer tijd nodig, je hebt meer intensiteit nodig." Hoewel ik het daar in het algemeen mee eens ben, IS HET ECHT HARD.

Ik ging in een aantal serieuze geheugenverlies omdat het zo moeilijk was, maar we deden bewegingen zoals plank snoeken, beren, schaatsers (<een van de weinige bewegingen die voor mij relatief eenvoudig was), plaagt, spin lunges en allerlei gekke harde moves.

Het was zo vernederend. Ik herinner me halverwege de les, er was maar één beweging. kon het niet. krijg, en ik keek naar de klok en we waren pas halverwege. Adidas Nmd Womens Eff dit, dacht ik. Ik ga weg. Dit is te moeilijk. Maar Felicia, Abby en ik hadden vóór de les gesproken over 'geen held zijn' en ik besloot dat ik niets te bewijzen had ... maar om op mijn eigen voorwaarden veilig af te ronden.

Het was zo'n moeilijke les dat ik niet kan zeggen of ik het leuk vond of niet. Wat ik wel weet: het is echt een goede workout, en mijn kern voelt vandaag erg strak (en pijnlijk), en ik ben blij dat ik het heb geprobeerd. Ik zal het zeker nog een keer proberen, want 1. Ik denk dat je een paar keer een les moet volgen om te beslissen of je het echt leuk vindt. en 2. Felicia en ik gingen daarna naar het AANBIDDELIJKE Huis van Klein Wonder, waar ik eieren had die in de top vijf van alle eieren staan ??die ik ooit heb gegeten. (Ook op de lijst, Sunflower Caffe in Sonoma.) Ik heb die eieren weer nodig, dus ik kan Nike Air Max 90 Mens net zo goed naar BBB gaan terwijl ik daar ben.