notícias bbs artigos grupos / produções sobre

mich nicht aus dem

xiaoxiangyu, há 4 anos

Vandaag herinner ik me de velden met gele wilde bloemen die zich uitstrekten langs de weg die naar de trailhead leidde, en de geur van wilde uien die in het bos groeien. Ik herinner me de glimlach en lach van mijn trailzuster Angelique, die ik vanuit de wildernis kon horen. Haar passie voor het leven is een van de mooiste dingen die ik heb meegemaakt en ik koester haar in mijn leven. Elke keer als ik verdrietig was op de paden, alleen, hoorde ik haar plotseling Latina van niveau Nike Air Presto Dames 10 kakelen, en wist dat er iets geweldigs voor me gebeurde. Het liet me sneller rennen, in de hoop dat ik het kon inhalen. Vandaag herinner ik me dat een van onze kinderen, die vorige week stopte, terugkwam en met een glimlach op zijn gezicht rende, trots dat hij weer in de roedel zat. Ik herinner me dat mijn 4-jarige zoon een mijl in het bos had gerend voordat hij terugkeerde met zijn Pappy. Nu zijn de negatieve herinneringen weg, en het enige dat overblijft is het gevoel van zonneschijn die mijn rug opwarmt, en de aanblik van een pitbull-glimlach die wacht om ons allemaal te begroeten bij de finish. En als een pitbull-glimlach je humeur niet oplost, dan gebeurt er niets.

* Toen ik gisteren Angelique naar de run vroeg, zei ze: "Ik had gisteren foto's moeten nemen! We hadden allemaal plezier in het proberen erachter te komen waar Nike Air Max 2017 Womens] we naartoe gingen, en dan zou ik in paniek raken als ik spinnenwebben tegen zou komen. ”Zie je, ik had meer op Angelique moeten lijken!

Heb je dit artikel over Madison Holleran gelezen? Ze was een mooie, slimme, volleerde atleet bij Penn, die vorig jaar haar leven nam omdat ze zo depressief was. Haar vrienden en familie praten over hoe ze haar leven voortdurend aan het vergelijken was met anderen 'dat ze op Instagram zag en hoewel ze wist dat zij ook dingen postte die haar leven er perfect uitzagen als dat niet het geval was, uiteindelijk was ze dat niet in staat dat echt te geloven.
Er was nog een geweldig artikel dat liet zien wat haar vrienden echt dachten toen ze bepaalde glimmende vrolijke foto's online plaatsten.
Loopy Doopy Popsicle Prosecco

Gisteravond gingen Ashley en ik naar de bar op het dak van het Conrad Hotel, Loopy http://www.microgreffedecheveux.fr Doopy, om de verloving van haar schoonzus te vieren. Op het eerste gezicht lijkt het alsof ik gelukkig ben en geniet (zonder dat losse haar in mijn pony dat me de hele nacht kwaad maakte) met vrienden in een chique NYC-bar op het dak.
Wat je niet ziet zijn de teksten aan Ashley een uur eerder over hoe ik niet zeker wist of ik wilde gaan, omdat ik me depressief voelde en mezelf niet uit bed kon slepen. Dat ik niet zeker wist of ik de enige wilde zijn met alle paren ... alweer.

Onlangs plaatste ik een foto van mezelf terwijl ik wiel aan het werk was. In een jurk.
Wat je niet ziet, is de paniekaanval die enkele uren eerder uit het niets kwam en mijn ongelooflijk vriendelijke manager / vriend / favoriete persoon die een wandeling met me maakte en mijn hand vasthield en me knuffelde terwijl ik huilde.
Ik heb een blog. Ik werk in sociale Nike Air Max 97 Damen media. Ik ben duidelijk dol op het goede dat het voor ons heeft gedaan om de wereld kleiner te laten lijken, maar ik ben me ook scherp bewust van hoe het ons kan leiden om ons leven af ??te beelden wi