notícias bbs artigos grupos / produções sobre

stimolare completamente

xiaoxiangyu, há 4 anos

Hun "progressieve" serie is perfect voor nieuwere hardlopers die zich naar langere afstanden Nike Air Max 2017 Hombre willen werken - van april tot oktober begin je met een 5K, dan een 10K, 15K en sluit je het jaar af met een halve marathon. De eerste drie races hebben ook opties voor een halve marathon, en als je een van beide series voltooit (ofwel alle vier de halve marathons loopt of de progressieve serie voltooit) krijg je een aantal zoete finisher-prijzen.

Ik zou zeggen dat als je de Stairway to Heaven 15K / Half (die halverwege augustus) eindigt, Raptor Ridge (de laatste race in de serie) een fluitje van een cent is, maar de heuvel in die ene is brutaal te.

Als je meer een speedster bent en serieuze concurrentie wilt, probeer dan de Dirt Dog XC-serie, die loopt van augustus tot november. Races vari?ren van 5K tot 8K en zijn meestal op langlaufbanen, niet uitsluitend paden (maar bonus: inschrijfgelden zijn super goedkoop!).

Ze hebben Adidas Yeezy Boost 350 Mujer een 50-miler / marathon, een alleen voor vrouwen half en 5K in Temecula's wijnland, en het Lake Hodges Trail Fest met een 50K, 15K, 5K en een leuke run van 1,5 km voor kinderen.

Volledige openbaarmaking: ik heb nog geen ultra uitgevoerd, dus ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb een deel van de San Diego 100 bekeken omdat we dat weekend toevallig bij de baan gingen kamperen. De Slam bevat een 50K, 50-miler, 100K en 100-miler. Elke race wordt onafhankelijk beheerd, maar de racebestuurders kwamen samen om een ??speciale prijs te maken Adidas Superstar Mujer voor de badasses die alle vier in hetzelfde jaar voltooien.

Het team nam allemaal een bus samen van de New York Athletic Club, dus ik moest er om 5:30 zijn. Mijn wekker was ingesteld om 4:30, maar iets maakte mijn moeder wakker om 3:45, en dus was ik ook wakker. Ik keek meestal naar Alec Baldwin in Adidas Zx 750 Dames bed en huilende routine en sprong toen uit bed om me klaar te maken.

Gelukkig had ik de avond ervoor een Flat Theodora gedaan, dus de meeste van mijn spullen waren klaar om te gaan en het was gewoon een kwestie van aantrekken. Ik arriveerde snel om 5.30 uur en liep naar de Scherm / Worstelkamer. Hier was ik in deze chique club, zittend op een worstelmat. Het was een beetje hilarisch. De bus vertrok rond 7 uur 's ochtends en we kwamen om 8 uur aan in het Start Village. Ik weet het niet, als ik de optie had, zou ik misschien weer een Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme bus kunnen nemen - het was een leuke, beschaafde manier en nam de stress weg van het wachten op zowel een veerboot als een bus en hielden ons de hele tijd warm.
We hadden ongeveer een uur in het dorp - de perfecte hoeveelheid tijd om een ??beetje meer water en een ‘naner te smoren.
We gingen in de rij staan. Er waren drie van ons in dezelfde golf die samen wilden beginnen. Alle verschillende koralen, alle verschillende kleuren, maar we gingen gewoon naar de kraal van degene die het verst terug was en we waren in orde!
Het was zo warm dat ik mijn broek had gedumpt (terwijl de meisjes mijn banaan vasthielden) voordat we zelfs in de kraal kwamen. Onze kraal sloot om 9:40 uur en we sprongen in rond 9:30 uur, dus we hadden niet * te * lang te wachten.