Een paar jaar geleden schreef ik een bericht over hoe ik denk dat "luisteren naar je lichaam" zo'n BS-zin kan zijn die vol excuses zit.
Soms is het zo, en soms heb ik het mis.
Tegenwoordig gebruik ik die uitdrukking vaak op het werk - een deel van mijn taak is Adidas Zx Flux Mujer cheerleader spelen voor onze gebruikers en hen gemotiveerd houden. We hebben opmerkingen over onze trainingen - en sommige worden lastig. Ik ben geen trainer / arts / voedingsdeskundige / therapeut, dus mijn handen zijn soms gebonden aan wat ik kan zeggen. Onze gebruikers praten over blessures / ziektes en proberen door te dringen voor trainingen. Ik weet meestal niet veel meer dan hun commentaar, dus "Luister naar je lichaam" is een Nike Air Huarache Dames redelijk veilige opmerking - omdat ons lichaam ons veel berichten stuurt als we bereid zijn te luisteren.
Elke blessure die ik ooit heb gehad, ik heb die knagende, zeurende pijn gevoeld in de dagen en weken voorafgaand aan dat "OK, ik moet hier iets aan doen." Als ik eerst had geluisterd ...
De meeste vrouwen voelen zich meestal iets "normaler" en minder misselijk en vermoeid tijdens het tweede trimester en daarmee volgt vaak een gezondere eetlust. Dit is een goed moment om opzettelijk voedsel met veel voedingsstoffen te eten dat de gezonde ontwikkeling van je baby ondersteunt en je op cellulair niveau laat rennen. Vrouwelijke hardlopers zijn bijvoorbeeld in het begin vaak gevoelig voor lage ijzergehaltes, dus het eten van meer ijzerrijk voedsel zoals rood vlees, eieren, lever, bonen en spinazie kan je lichaam helpen ijzer op te nemen Nike Air Presto Mens en dus je zuurstofcapaciteit te vergroten. Volgens Laurie R Greenberg, MD van IGO Medical Group in San Diego, Californi?, "moeten zwangere sporters een goed bloedvolume en hemoglobine behouden door een gezond dieet te eten en uitdroging en bloedarmoede te vermijden." Wanneer u uw ijzerrijke voedselkeuzes combineert met voedingsmiddelen die ook veel vitamines bevatten (met name vitamine C), neemt de absorptiesnelheid toe, waardoor je meer waar voor je geld krijgt en je zwangerschap kan afzwakken van bloedarmoede en andere tekorten aan mineralen. Een ander voorbeeld van eten met de bedoeling om op cellulair niveau invloed te hebben op zwangerschap en hardlopen, is het combineren van je vetbronnen met voedingsmiddelen die rijk zijn aan in vet oplosbare vitamines. Bijvoorbeeld het eten van een biefstuk met een boerenkoolsalade of geroosterde Nike Air Max 90 Mujer wortelen. Bladgroenten (boerenkoolsalade) zijn een goede bron van in vet oplosbare vitamine K en wortelen bevatten veel bètacaroteen die het lichaam omzet in in vet oplosbare vitamine A.
Terwijl we afkoelden, raasde mijn hart door de houding van het kind en mijn hartslag was nog steeds hoog toen we deze foto namen. (Theodora, doet haar eigen ding (soms onbedoeld) sinds 1983.)
Maar ik ging uit eten en drinken en vergat dat al snel ...
De volgende ochtend werd ik wakker, trok een beetje water en ging terug naar Fhitting Room, omringd door 5 mensen die ik kende en weer met mijn favoriete instructeur. Nogmaals, ik gaf 100 +%. Ik kan me niet herinneren wat mijn hartslag was net na de les, maar het was zeker nog steeds verhoogd. Drie of vier uur later (en na slechts een halve koffie) voelde mijn hart alsof het klopte en mijn horloge las tussen 80 en 90 gewoon op mijn bank. Referentiekader: Nike Air Pegasus 83 Mens mijn normale hartslag in rust ligt ergens tussen 50 en 70. Op dit moment is het 65.
Dus ik maakte me zorgen. Ik vroeg enkele trainervrienden en een paar arts / verpleegkundige vrienden, en iedereen kwam op twee dingen terecht: overtraining en / of uitdroging. Het doen van twee zware intervalklassen, in principe back-to-back terwijl je uitgedroogd bent en niet goed gevoed, vraagt ??veel van mijn lichaam. Hel, deze klasse vraagt ??veel van mijn lichaam behoorlijk gevoed en uitgerust.
Mijn Nike Internationalist Damen lichaam gaf een paar enorme waarschuwingssignalen: kom niet uitgedroogd, je bent niet meer in de twintig, doe het jezelf makkelijker.