notícias bbs artigos grupos / produções sobre

eel van meer-dan-het-oog-oog-technologi

yaya2017, há 4 anos

Diner klaar. Klaar voor wat ons te wachten staat. We hadden nog geen info ... Onze groep wachtte in de Nike Air Vapormax Damen Nike Air Max 90 Damen Blau lobby toen een vriendelijke dame van Jordan Brand Adidas ZX Flux Femme ons benaderde. "Klaar? Volg mij! 'Zei ze. We gingen de voordeur uit en een vloot Maseratis stond in Nike Air Max 90 Damen de rij op de oprijlaan van het hotel. "Stap in de auto's." Zei ze. We konden onze oren niet vertrouwen, heeft ze ons net verteld Adidas Superstar Womens om in de Maseratis te komen? Ja, dat deed ze duidelijk, omdat onze chauffeurs al de deuren voor ons hadden geopend. Wat een begin! Adidas NMD Womens Vervoer naar http://www.anwaltskurse.de de locatie in een Maserati ...

Het bleek dat de geheime locatie vrij dichtbij was en dat onze chauffeurs helemaal geen gewone chauffeurs waren. Na het Adidas ZX Flux Womens versnellen van een oprit zoals in Fast & Furious: Tokyo Drift belandden we op het dak van het FIAT-gebouw, direct aan de Lingotto Oval. Dus in plaats van parkeren, besloten de chauffeurs ons eerst mee te nemen voor een bocht door de bochten ... WOW! Ik denk niet dat er Nike Internationalist Womens een betere Nike Air Max 95 Femme manier is om een ??schoenenpresentatie Adidas ZX Flux Womens te beginnen. Na onze gekke autorit kwamen we de locatie binnen, een glazen kom naast een helihaven. De locatie was gewoon prachtig op zijn zachtst gezegd. En toen ging het gordijn eindelijk omhoog. De gloednieuwe Air Jordan XXXII Adidas Superstar Femme werd onthuld. En ik moet zeggen, deze schoen ziet er echt goed uit in persoon. In de geschiedenis van de Air Jordan-afkomst is er altijd een evenwicht geweest tussen innovatie en stijl en op het eerste gezicht lijkt de XXXII erop Adidas NMD Femme dat zijn ontwerper, Tate Kuerbis, hiermee in de roos Adidas ZX Flux Mujer is Adidas ZX Flux Femme geraakt.

Tate Kuerbis en zijn team kwamen zeker niet tekort aan de uitdaging van MJ. Het silhouet van de XXXII doet op het eerste gezicht duidelijk denken aan de AJII. Maar er is meer aan de hand, want de materialen en technologie die in de schoenen zijn verwerkt, zijn duidelijk Nike Air VaporMax Mujer top. De Air Jordan XXXII is een schoen ge?nspireerd op de essentie van de Air Jordan Nike Air Max 97 Womens II, maar gevuld met een behoorlijk aandeel van meer-dan-het-oog-oog-technologie. Hoewel Flyknit bekend staat als ultradun en ademend van hardloopschoenen, hebben basketbalschoenen meer stabiliteit Nike Air Max 95 Damen en ondersteuning nodig, daarom heeft Jordan Brand een eerste Flyknit-bovenwerk met een hoge sterktegraad ge?mplementeerd (en het voelt geweldig te voet) , laat me je vertellen).