notícias bbs artigos grupos / produções sobre

avons tous deux convenu

xiaoxiangyu, há 4 anos

Het alarm eerder op zondagochtend instellen dan op een doordeweekse dag, doe ik niet zo vaak. Als de kleine Nike Cortez Hombre hand wijst naar een nummer waar geen nummer voor staat wanneer ik mijn ogen op een zondag open, is er beter iets behoorlijk spectaculairs aan de hand.
Gisteren was de marathon van Berlijn. De wereldrecordhouders van mannen en vrouwen waren allebei in de stad en moesten zich kwalificeren voor hun respectieve nationale teams voor Londen 2012. Berlijn is een snelle vlakke baan. Er stond iets spectaculairs op de kaarten.

Helaas liet de Duitse effici?ntie ons op het gebied van dekking achter. Het grootste deel van de mannenrace werd bekeken vanuit de helikoptercamera, waardoor het leek alsof we ‘Cops with Cameras’ aan het kijken waren en een paar glipses van de damesrace waren alles wat we voor de finish vingen.

Maar wat een race was de mannenrace. Wereldrecordhouder Haile Gabrselassie trok zich terug, begon opnieuw en trok zich Nike Air Max 2016 Womens weer terug. Patrick Makau vestigt een nieuw wereldrecord voor mannen. Paula houdt vast aan de derde plaats en een plek in Londen 2012. Het had het allemaal, als we er maar meer van hadden kunnen zien.

Ge?nspireerd ging ik op weg voor een run van 12 mijl. Op de een of andere manier was het nog geen 11 uur maar ik had al een hele marathon bekeken. Mijn benen lijken hun eigen marathon twee weken geleden te zijn vergeten en begonnen zich op te laden alsof er ook een nieuw wereldrecord in handen was. Het lijkt erop dat ze nog moeten doorhalen dat we een halve marathon in twee weken tijd hebben en een PB om te breken.

Eén gedachte bleef de hele weg door mijn hoofd gaan: 'Laat je race niet buiten op een trainingsrun'. Omdat ik mijn benen niet kon stoppen om snel te rennen, dwong ik ze twee keer te lopen. Laten we hopen dat ze me dit Nike Air Max 270 Damen niet tegenhouden tijdens de Great Eastern Run.

Voor het 4e jaar op rij organiseerde ik het Oakland Running Festival. Dit zou mijn 3e poging op deze marathoncursus zijn, met mijn eerdere pogingen waarbij ik te snel VEEL zou gaan.

Het slabbetje en shirt ophalen is altijd supergemakkelijk met ORF. Ik loop naar binnen, laat ze mijn uitgeprinte e-reg-kaart zien (bevat al mijn race-vitalen) en heb mijn slabbetje en shirt in minder dan 5 minuten.

Afgesproken met Jana vlak voor het volkslied. Ik had haar sinds het evenement van vorig jaar niet meer gezien en het was geweldig om bij te praten en elkaar geluk Adidas Zx Flux Womens te wensen (bijgewerkt). Ze gaf me de supergeheime truc van het hebben van een Starbucks Frap de dag voor een race ... Ik ga niet liegen. Dat 'ish werkt. Geloof me niet? Blijf lezen. Oh ja, ehm, we zijn gebombardeerd door de vingers Nike Air Huarache Donna van deze kerel. LOL.

Geciteerd uit mijn preview-bericht: “Het plan is om het de eerste 3 mijl 9 minuten consistent te houden, 9:30 op de bergopwaarts naar 11 te gaan, een paar seconden bank op de 3 mijl (8: 30-8: 45) heuvelafwaarts en dan terug in 9 minuten. "

Onaangekondigd wandelplan: Neem een ??wandelpauze (: 30 sec. Tot 1 min.) Op mijl 7, 14 en 21 en verbrand vervolgens rubber tot de finish.

Jana kwam snel na mij over de finish en we vierden onze verbeteringen van de race van vorig jaar en namen een paar foto's. We waren het er beiden over eens dat het geweldig was om een ??bekend gezicht te Nike Air Max 90 Femme hebben. We begonnen samen en zagen elkaar ook bij de mijl 5/6 heen en terug. Ik probeerde haar geel gedurende 24 mijl in te halen en ze "hield mijn witte hoed in het oog" voor de laatste 2.

Ik probeer er nog steeds mijn hoofd omheen te wikkelen. Ik weet dat ik veel heb gelopen en ja, ik voel me sterker. Ik had vertrouwen in het plan, maar ik voer het plan nooit uit. Er is altijd een willekeurige variabele en deze is nooit op zondag aangekomen.

Ik heb misschien net de perfecte race gelopen voor mijn huidige niveau van fitness. Als je de heuvelachtige kilometers weghaalt waar ik 9's en de laatste 2 "totale" mijlen raakte, laat het 18 mijl allemaal binnen 20 seconden na elkaar achter. Ik ben niet zo consistent. Nooit geweest.

volskygge, há 4 anos