notícias bbs artigos grupos / produções sobre

meer concentreerde

xiaoxiangyu, há 4 anos

Voordat ik zwanger werd, bouwde ik geleidelijk mijn kilometers op na een blessure en rende ongeveer 20 mijl per week. Dus Nike Air Force 1 Dames de eerste paar maanden hield ik me aan dit niveau - het was niet de tijd om op te bouwen en ik had geen races gepland dus het leek weinig zin om meer te doen.

Ik had geen 'doelen lopen' tijdens de zwangerschap, omdat doelen iets zijn waar je controle over hebt en mijn lichaam liet weten dat iemand anders de leiding had deze dagen. In plaats daarvan had ik ‘hoop’ op mijn rennen. Ik hoopte dat ik een 20k run kon doen voor het kippenweekend van mijn vriend Cathy bij 20 weken zwanger en ik hoopte dat ik een 31k leuke run kon lopen met mijn nichten op 31 weken. Maar ik accepteerde dat ik dat misschien ook niet zou kunnen doen.

Ik tikte beide evenementen af ??en hing mijn hardloopschoenen op na de 5k in oktober, niet omdat hardlopen ongemakkelijk of moeilijk was geworden, maar omdat het een goed punt leek om een ??lijn in het zand te trekken en te stoppen terwijl ik vooruit was.

Tijdens dit alles ging ik twee keer per week naar de sportschool voor krachttraining en gebruikte ik de spinfiets een of twee keer per week, waarbij ik mijn hartslag Nike Air Vapormax Femme opnieuw in de gaten hield en me elke week aanpaste. Naarmate mijn bult groter werd, veranderde ik mijn positie op de fiets, het stuur naar een meer rechtopstaande positie en het verlagen van mijn gewichten naarmate ik zelf zwaarder werd.

Tijdens de raceweek stijgt een kerngroep van een dozijn mensen en lama-packers donderdag met Gary de pas op. Een handvol van die mensen hebben zich 15 jaar lang bij Gary aangemeld. Golden High School in Golden brengt ook een groep van 15 kinderen per jaar. Daarna arriveren twee diensten van 15 vrijwilligers om 10.00 uur en 15.00 uur. op de racedag.

“Hope Pass voelt altijd als een gelukkige oase. De energie van de middelbare scholieren die zich daar aanmelden, boeit mijn geest. Ze lijken altijd een geweldige tijd te hebben, 'zei Liza Howard, een tweevoudig Leadville 100 Mile-kampioen en coach die begeleiding biedt Nike Air Max Command Mens via Sharman Ultra Endurance Coaching. "Ik wist niet dat er lama's zouden zijn in het Hope Pass hulppost het eerste jaar dat ik Leadville runde, en ik was bang dat ik hallucineerde toen ik ze zag. Nu kijk ik er altijd naar uit om ze te zien. Hoera! Berglamas! 'Zei ze.

De lama's lijken ook van de hele ervaring te houden.

"Lama's worden de race niet beu. Ze lijken ervan te genieten. De mijne zal een mijl verwijderd zijn van de poort, in de bodem van de kreek, en wanneer ik ze naar de voorpoort zwaai, weten ze dat het tijd is om te gaan en ze rennen. Ze zijn enthousiast, 'beschreef Carlton.

Een ding dat vaak wordt verwaarloosd in advies over lichaamsbeweging tijdens de zwangerschap is de zeer fysieke aard van het moederschap. Een nieuwe baby vele keren per uur opheffen vereist sterke armen, schouders en rug. Waarom zou je je lichaam niet conditioneren om daarmee om te gaan en die Nike Internationalist Damen vroege weken een beetje gemakkelijker te maken?

Terwijl uw maag groeit en bepaalde oefeningen moeilijker of af te raden zijn, vinden er minder zichtbare veranderingen plaats in uw wervelkolom en bekken. Ik ben er absoluut van overtuigd dat een winter waarin ik gewond raakte en me meer concentreerde op het bouwen van een sterkere, stabielere kern, me hielp rugpijn te voorkomen en het kenmerkende zwangerschaps waggelen toen mijn zwaartepunt veranderde.

Gedurende de negen maanden kwam ik geen negatieve attitudes tegen toen ik aan het trainen was, behalve de toiletwachter toen ik halverwege die 10k race stopte die me vertelde dat ik niet moest rennen. Ik had een paar blikken in de sportschool, maar ze voelden zich niet negatief, nieuwsgieriger en ik kreeg meer enthousiasme dan de meeste bij de paar parkruns die ik rende.

volskygge, há 4 anos