notícias bbs artigos grupos / produções sobre

spiermassa te verlagen

xiaoxiangyu, há 4 anos

In de loop van de tijd krijg je echter het maximale profijt van a?robe training. Op dat moment, na enkele maanden van het zien van je tempo sneller op je maximale a?robe hartslag, zul je beginnen Adidas Zx Flux Dames te vertragen. Dit is het teken dat als je je snelheid wilt blijven verbeteren, het tijd is om één of twee dagen / week terug te gaan naar de high-end interval ana?robe training. U moet dus opnieuw teruggaan naar het credo "NO Pain, NO Gain". Maar deze keer zal je lichaam het aankunnen. Blijf op de intervallen en je zult zien dat je tempo weer een tijdje verbetert. Maar net als de aerobe training, is er een limiet aan het voordeel dat u van ana?robe / koolhydraattraining krijgt. Op dat moment zult u zien dat uw snelheid weer begint te vertragen. En dat is het signaal dat het tijd is om terug te schakelen naar een strikt dieet van a?robe / vetverbrandingstraining.

Op het punt van het jaar waarin je nu zit, zijn waarschijnlijk de meesten van jullie klaar voor deze fase van snelheidswerk. Houd uw interval-sessies tot ongeveer Nike Air Max 2017 Damen 15-30 minuten aan hardhoge totale inspanning met hoge hartslag. Dit betekent dat als je naar het parcours gaat om intervallen te doen ongeveer 5k aan snelheid doet tijdens de hele training. Minder dan dat en het fysiologische effect is niet zo groot. Meer dan dat en u kunt tijdens de training gewoon niet genoeg inspanning doen om ons voordeel te maximaliseren. Je wilt je intervallen duwen, waardoor je elk een hoger niveau van intensiteit en inspanning krijgt dan het vorige. Als u Nike Air Max 270 Mujer een punt bereikt waarop u uw formulier niet langer kunt behouden, kunt u de moeite nemen of zelfs een dag lang bellen. Dat is alles wat je lichaam te bieden heeft.

Dit heb ik gedaan om bijna 15 jaar als een triatleet te blijven verbeteren en het is de basis voor de coachingmethodologie op mijn coachingweb waar Luis Vargas en ik sinds 2001 honderden triatleten hebben gecoacht voor geweldige resultaten. Het is zeker een uitdagende methodologie voor velen, maar de beloningen zijn enorm. Ik nodig je uit om een ??van onze atleten te worden. Luis en ik zullen persoonlijk alle vragen beantwoorden die je hebt over deze methodologie en hoe je veel van de uitdagingen kunt overwinnen. Ik zie je op de races.

Hoe meer je traint, hoe meer kans je hebt om af te vallen, en als je traint met een plan en een oogje op je doel (dwz om een ??betere loper Nike Air Max 270 Uomo te zijn), kun je je spiermassa verhogen en je VO2 max (de minder gewicht dat u meeneemt, hoe meer mijlen per gallon u krijgt van uw zuurstofvoorraden). Dit betekent dat je effici?nter bent en kunt worden wat Rory Coleman, een Running Performance Coach, ultra runner en extreme marathonloper, "een lean, mean, running machine" noemt.

Als u echter snel afslankt en niet sterk wordt, loopt u ook het risico uw spiermassa te verlagen, uw immuniteit te verminderen, uw glycogeenvoorraden te verlagen en uw niveaus van hydratatie te verlagen - dit alles heeft een negatief effect op uw looppatroon.

Lees ons artikel over hardlopen met eetstoornissen om meer te weten te komen.

Helaas komen hardlopers vaker voor bij eetstoornissen zoals anorexia nervosa dan bij de algemene bevolking, omdat ze vaak een koorddansgesprek maken tussen gezond en ongezond in de zoektocht naar snellere tijden. Lees Julie's eerlijke en open blog over haar eetstoornis.

volskygge, há 4 anos