De rit van de F50 is verbazingwekkend soepel en responsief. Deze schoen in combinatie met zijn Nike Air Max 270 Homme snelle overgang en pittige teen maakte het gemakkelijk om snel te rennen. Ik merkte dat ik in up-tempo runs stapte toen ik niet van plan was dat te doen.
Ik heb deze schoenen door een groot aantal runs gehaald, vari?rend van lange 12-14 milers, ?-1mile intervallen en 7 mile pacers over verschillende terreinen. Wat ik ook aan deze schoenen heb gedaan, ze reageren consistent soepel en moeiteloos, vooral naarmate het tempo toenam.
Dit is een geweldige schoen met hoge kilometrage voor neutrale of licht overpronerende hardlopers. De F50 denk ik dat hij zich ook zou lenen voor de gematigde overpronator die al een tijdje loopt en op zoek is naar een meer neutrale type schoen. Ik denk zeker dat dit een geweldige raceschoen kan zijn voor diegenen die meer steun zoeken dan traditionele racers, of de minder effici?nte hardloper. Na 150 mijl Nike Blazer Low Womens heeft de schoen ook zijn duurzaamheid bewezen omdat hij zeer weinig tekenen van slijtage vertoont.
Als mede-overpronator ken ik de beperkingen van beschikbare hardloopschoenen. Het is moeilijk om er een te vinden die niet alleen ondersteuning biedt, maar ook licht genoeg is om voor langere perioden te worden gebruikt.
Overpronatie treedt op wanneer de pas van een hardloper de grond raakt aan de zijkant van de hiel. De voetaanslag absorbeert de schok van de voetcontact niet effectief, wat resulteert in ongelijke balans en verdeling van het gewicht. Stabiliteitsschoenen stoppen niet alleen deze ongelijke verdeling, maar bieden ook correctie voor de overpronatie.
De Blade Max bevat K-Swiss 'SuperFoam: een energieretourschuim in de zooleenheid. SuperFoam is bestand tegen compressie en biedt een snellere energieretour. Deze Nike Air Huarache Dámské technologie biedt een soepele rit en over het algemeen een snel reagerende schoen.
De Dual Density-posting in de tussenzool zorgt voor superieure stabiliteit en pronatiecontrole, wat zorgt dat KSwiss een 'voetgasmische rit' maakt. De Dual Density-post is Nike Air Max 2017 Hombre een harde verbinding langs de mediale zijde van de voetboog. Het helpt bij het reguleren van de voetstaking. De Guide Glide-constructie centreert de voet langs de schoen voor extra regulering van de pas van de hardloper.
De Aosta II-rubbercompound biedt een duurzame buitenzool. De compacte compositie cre?ert een gestructureerde, maar toch lichtgewicht schoen. De K-EVA-technologie helpt bij extra comfort en demping.
Een externe hielkap zorgt voor extra ondersteuning in deze stabiliteitsschoen. Het ontwerp van de loopzoolbladen zorgt voor een soepele overgang en volledig contact Nike Air Max 95 Mujer met de grond. Het is te onderscheiden door de geverfde tot veters. Ik merkte het volledige contact van de schoen op bij elke overgang van hiel naar teen.