Voor degenen die op het punt staan ??de deur uit te Nike Air Max Command Mujer gaan en de weg naar je dichtstbijzijnde pad te betreden, verlangt de Salomon Mission XR ernaar om de schoen te zijn om je daar te dragen. Deze nieuwe weg naar trail-schoen van Salomon, die de Crossmax vervangt, belooft met zijn genderspecifieke ontwerp licht, flexibel en comfortabel te zijn voor korte tot middellange afstanden. Nike Cortez Femme Omdat ik een absolute liefhebber van trailrunning was en toegang had tot verschillende goede trails op slechts een korte afstand van mijn huis, was ik opgewonden om de missie uit te proberen. Dit is wat ik heb gevonden.
Op het eerste gezicht van de missie valt op dat het niet wordt belast met veel overtollige hulpmiddelen, stabiliteitscontroles enz. Etc. Als je de schoen voor de eerste keer oppakt, is deze merkbaar lichter dan ik had verwacht, 11.5 oz . De schoen over de contrgrip heen slaan HA-pad is direct zichtbaar aan de voorvoet, samen met het http://www.lavieenlumiere.fr loopvlak met meerdere richtingen chevron.
Eenmaal op, het eerste ding dat ik snel opgepikt was hoe ruim de toebox was en hoe mijn tenen voldoende ruimte hadden om uit te spreiden. Ook werd ik teruggenomen door de hoeveelheid steun van de voetboog die de schoen uitdroeg, iets waar ik normaal niet aan gewend ben.
Salomon heeft het bovenwerk gebouwd met hetzelfde ripstop-nylon dat het gebruikt op de meeste van zijn schoenen, waarvan ik denk dat het waarschijnlijk een van de duurzaamste bovenstukken is die men kan vinden. Dit bovendeel deed het bijzonder goed om stenen en puin buiten te houden, en de toevoeging van een gevouwen mesh-trampoline boven de tong deed ook geen pijn.
Het bovendeel bewoog mooi met mijn voeten en was de vroege lente hier in Colorado met temps die nog een beetje koud was en ze hielden ze ook behoorlijk warm. Zoals ik eerder al zei, heeft de Mission een super ruime teenendoos die ook sensiflex-technologie Adidas Zx Flux Womens bevat.
Het Hexagon TPU-materiaal van het sensiFLEX-systeem bevindt zich aan de mediale en laterale middenvoetsbeentjes van de voet. Dit materiaal breidde en trok mooi samen toen ik de schoen naar mijn voet vormde en het stevig op het loopvlak hield. De teen is beschermd met een stevige TPU-kap en een rubberen rubberen bumper die uitstekende bescherming bood en me zeker een paar keer heeft gered van sommige potentieel getraumatiseerde tenen.
De overlays van de schoenen worden heel eenvoudig gehouden en zijn ingenieus verwerkt in het quick lace-systeem. De overlays zijn opgestikt en gemaakt van een combinatie van microsuede en vinyl. Kevlar veters vormen het snelle vetersysteem dat sterk en zeer gemakkelijk te gebruiken was. Met slechts één trek waren de veters nauwsluitend. Toegegeven na het eerste aanhalen was het gedeelte dat zich het dichtst bij het trekkoord bevindt, strakker dan de onderkant. Echter, na ongeveer 100 meter lopen of rennen waren de veters gelijk.
De tong van de schoen zorgde voor een mooie zak om de veters weg te Nike Air Max Command Damen stoppen, eenmaal vastgemaakt waar ze altijd op al mijn runs bleven. De combinatie van het quick lace-systeem en de overlays leverde een uniek veilige middenvoet op.
De hiel van de schoen is gebouwd rond een stijve plastic beker die is afgedekt met ortholite schuim. De hiel bood uitstekende ondersteuning, maar voelde soms een beetje stijf, vooral tijdens het rijden op de weg. Het opgebouwde schuim aan de achterkant van de hiel hielde mijn hiel heel goed opgesloten, zodat er geen slip was. Echter, op langere runs, vooral die met veel downhill, heb ik wat ongemak ervaren.