notícias bbs artigos grupos / produções sobre

mensen die de eigenlijke

lasky1994, há 5 anos

Inside Sales levert een verkoopversnellingsplatform dat gegevenswetenschap gebruikt om verkopers meer te laten verkopen. De kern van het platform is Neuralytics, hun big data-, predictive analytics- en artificial intelligence-engine die gebruikmaken van de grootste verzameling interactieve gegevens in de branche om verkopers hun werk te laten Nike Air Max 90 Femme Noir doen

beter en Nike Air Max Classic Bw Donna effici?nter.

Bij Inside Nike Air Max 90 Femme Bleu Sales geloven ze dat verkopers meer kunnen verkopen door data science en technologie te integreren in de manier waarop ze verkopen. Gegevenswetenschap biedt betrouwbare antwoorden op de vragen die verkopers het meest stellen, zoals: waar moet ik mijn tijd op richten? Aan wie moet ik verkopen? Welke acties moet ik nemen? Datasewetenschap kan dit doen omdat het duizenden attributen kan wegen die een ideaal vooruitzicht of de volgende beste actie vormen op een manier die het menselijk brein simpelweg niet kan. Pen Drive is een hulpmiddel voor verkoopbeheer, ontworpen om kleine verkoopteams te helpen bij het beheer van ingewikkelde of langdurige verkoopprocessen. Ze helpen verkopers zich te concentreren op acties die deals sluiten.

In 2010 realiseerden twee van hun medeoprichters, beiden doorgewinterde Adidas Zx Flux Mujer verkoopmanagers, zich dat Nike Air Presto Femme het CRM-landschap werd bevolkt door software die ontworpen was om de toppers te behagen terwijl ze de behoeften negeerden van de mensen die de eigenlijke verkoop deden. Dus gingen ze een partnerschap aan met getalenteerde ontwikkelaars om een ??CRM te cre?ren die eerst de behoeften van verkopers bepaalt. Gegrond in de filosofie van activiteitsgebaseerde verkoop, het resultaat is Pipe Drive, een tool die nu door meer dan 75.000 bedrijven over de hele wereld wordt gebruikt.

nicewatch, há 4 anos

Grand Seiko and Nissan just launched one cold Panerai Replica looking limited edition in celebration of
Replica Watches UK their respective 20th and 50th anniversaries. Enter the Grand Seiko Spring Drive Nissan Fake Rolex GT-R Anniversary Limited Edition SGBC229, the latest reference to
Fake Watches join Grand Seiko’s respectable Spring Drive Chronograph lineup.

nicewatch, há 4 anos

Grand Seiko and Nissan just launched one cold Panerai Replica looking limited edition in celebration of
Replica Watches UK their respective 20th and 50th anniversaries. Enter the Grand Seiko Spring Drive Nissan Fake Rolex GT-R Anniversary Limited Edition SGBC229, the latest reference to
Fake Watches join Grand Seiko’s respectable Spring Drive Chronograph lineup.