notícias bbs artigos grupos / produções sobre

verrast om zelfs de geringste

xiaoxiangyu, há 5 anos

De Skora-vorm is voorzien van een nulverkleining die uit een vier millimeter groot loopvlak is vervaardigd en zigzagt over de onderkant van de schoen. De voorhoede van de schoen heeft verreweg de grootste hoeveelheid demping (die nog steeds vrij minimaal Nike Cortez Dámské is), wat de voetbeweging van de middenvoet in de drager bevordert. Bovendien is de buitenzool gebogen, wat de natuurlijke contouren van de voet nabootst voor een handschoenachtige pasvorm. Ondanks de schaarse hoeveelheid buitenzoolrubber, is de vorm vrij duurzaam en ging het goed op zowel grind als asfalt. De driedelige constructie belegt dunne rubberlagen samen om precies de juiste hoeveelheid demping te bieden in een minimalistische schoen.

De bovenkant van de Form biedt een uitstekende combinatie van comfort, flexibiliteit en ondersteuning. Door een hielkap te verwijderen, verplaatst het bovendeel zich gemakkelijk met de voet en past het zich aan de oneffen oppervlakken aan, samen met de rest van het been. De OrthoLite Nike Air Max 90 Damen sockliner leent zich voor een comfortabele pasvorm, hoewel het bobbypatroon onder de voet moet worden gesloopt Asics Gel Lyte 3 Homme op toekomstige modellen. De teenendoos biedt voldoende bewegingsruimte en is dun genoeg voor hardlopers om de omtrek van hun voeten onder het oppervlak van de schoen te zien bewegen.

Skora schoot de maan met hun zoektocht naar de minimalistische schoenenmarkt. Het komt zelden voor dat ik wegloop van een schoen die me een week lang slap maakte en zo positief als ik ben over de vorm. Ondanks een moeilijke periode tijdens een vroege run in de schoen, vond ik de vorm comfortabel, veilig en ideaal vanuit een constructie- en ontwerpstandpunt. Met kleine wijzigingen zou ik gemakkelijk een paar in de toekomst kunnen kopen en zou ze aan doorgewinterde minimalistische hardlopers kunnen aanbevelen.

Ik ben geen schoennerd. Nog niet Nike Air Max 90 Homme in ieder geval. Wanneer ik iets vind dat ik leuk vind, blijf ik er meestal bij en varieer niet veel. Ik heb een handvol favoriete looproutes die ik honderden - misschien duizenden - keer heb teruggekeerd, maar ik kijk er naar uit om nog een ronde de vertrouwde route op te gaan. Toen ik begon te rennen, was ik fit met de Nike Pegasus vanwege mijn neutrale stap en het verlangen naar extra kussen. De schoenen werkten goed voor me en ik heb sindsdien tientallen paren gekocht, terwijl ik andere modellen slechts op een paar ge?soleerde momenten probeerde. Ik loop zelfs de Pikes Peak Marathon in de Pegasus, ondanks losse sporen en blauwe rotsblokken. Dit alles om te zeggen dat ik enigszins sceptisch was over het uitproberen van nieuwe schoenen.

Toen de Nike Free Run + 3 aan mijn deur verscheen, opende ik de doos en gooide ze op. Ze Asics Gel Lyte 5 Dámské bleken zo comfortabel, ik merkte dat ik ze altijd wilde dragen. Mijn eerste run in de Free was een herhaling sessie in de ochtend (op 15% hard asfalt). Ik was meteen onder de indruk dat mijn voet een minimale beweging vertoonde (omhoog of omlaag gaan) in de schoen en leek comfortabel op zijn plaats te worden vergrendeld. De Nike Free Run + 3 bracht mijn energie direct op de weg over. Ik genoot zo van mijn eerste run dat ik besloot om ook een eenvoudige namiddag te maken. Dit leidde tot mijn eerste teleurstelling. Ik merkte lichte Achillespijn op na de tweede run van de dag (iets wat ik normaal niet ervaar). Bij nader inzien, ben ik er zeker van dat mijn Pegasus-liefhebbende benen niet zo lang in deze minimalistische schoenen klaar waren.

Toen ik eenmaal geleidelijk aan in de schoenen ging liggen, vond ik alleen maar voordelen. Op Adidas Gazelle Femme een ander punt besloot ik om hun slipper-achtige gevoel op de proef te stellen: een sans-sokken lopen in 105 graden weer. Ik ging ervan uit dat dit de hotspots zou onthullen die zich binnen het steekvrije bovenwerk moeten verbergen. Na een aantal hete, Phylite smeltende kilometers, verwijderde ik mijn zweethanden en was verrast om zelfs de geringste wrijftekens te vinden. Ik ben verkocht. Ik zal de Nike Free Run + 3 toevoegen aan ten minste één van mijn wekelijkse snelheidstrainingen, en ik zal ze doneren bij mijn volgende lokale 5K. Misschien ga ik ook op zoek naar nieuwe looproutes.