notícias bbs artigos grupos / produções sobre

langs en vroeg of ik hulp nodig

sweet, há 6 anos

Van alle 40+ schoenen die ik in de afgelopen 2 jaar heb gelopen, staat de Mizuno Ronin 2 qua comfort bovenaan de lijst (samen met de New Balance MT101 en een paar andere). De Ronin 2 is zeer ruim en de voorvoet is zowel breed als Nike Air Max 98 Femme hoog (helaas heeft Mizuno de breedte van de voorvoet in de Ronin verkleind 3). Het enige probleem met de schoen, echter, is dat het een haklift van 9 mm had (23 mm hak, 14 mm voorvoet). Dit overtreft tegenwoordig mijn hieltolerantie en de schoen was al een tijdje geleden in mijn kast gedegradeerd. Best jammer, want de Ronin 2 is een hele mooie schoen ...

Een paar maanden geleden bood mijn vriend Tuck van de Yelling Stop Blog aan mij een paar New Balance MT101 trailschoenen te sturen die hij had meegenomen naar een schoenmaker om de Nike Air Max 2016 Womens zool uit te vlakken. Tuck geeft de voorkeur aan rennen in zeer minimale schoenen zoals de Vibram Fivefingers, en hij had niet veel gebruik gekregen van de zero dropped MT101's. De schoenmaker van Tuck heeft goed werk geleverd aan de schoenen en ik heb ze deze zomer vaak gedragen (ook tijdens een run Nike Air Huarache Damen / wandeling door de Flat Irons in Boulder afgelopen weekend!). Hieronder staan ??foto's die mijn standaard paar of MT101's (ongeveer 8 mm druppel) vergelijken met Tuck's op nul gestelde MT101's: het dragen van de op nul gestelde MT101's bracht me aan het denken - misschien zou ik een paar paar schoenen aan een plaatselijke schoenmaker moeten nemen en ze op nul moeten laten zetten. De Mizuno Ronin's waren de eerste kandidaat die in me opkwam. Sinds ik voor het eerst naar de Ronin 2 keek, had ik overwogen de hiel proberen af ??te hakken. Omdat de zool onder de hiel is gescheiden van die van de voorvoet door de zichtbare plastic golfplaat (zie onderstaande foto), dacht ik dat van elke schoen, deze een makkelijke hacktaak zou zijn. In plaats van de professionele route te volgen, zou ik het misschien zelf kunnen doen? Het enige wat ik Nike Air Huarache Damen zou moeten doen is de hak afzetten vlak onder de randen van de zilveren golfplaat (zie onderstaande foto), en het zou de Ronin bijna tot nul laten vallen. De schoen lijkt een sleepschoen te zijn die bestaat uit de MT101-zool bevestigd aan een compleet ander bovendeel (dat eruitziet als een Minimus-maas achter de "N" - zie, ik ben een totale schoennek!). De schoen stond op "verkoop" voor $ 49,99 (dit was een van die winkels waar elke schoen "in de uitverkoop" was). Terwijl ik de bovenstaande foto nam, liep een winkelbediende langs en vroeg of ik hulp nodig had. Ik zei schaapachtig "nee". Ze antwoordde toen: "Gaat ze kijken of ze het leuk vindt?" Mompelde ik "precies." Ik wilde niet toegeven dat de echte reden dat ik een foto nam van een schoen in een discountwinkel met mijn mobiele telefoon was omdat ik de zool bespioneerde van Adidas Yeezy Boost 350 Damen een schoen die ik ken in een andere upper en wilde plaatsen op mijn blog.

volskygge, há 4 anos
volskygge, há 4 anos

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт