Hoewel redelijk zacht opgevuld (hoewel niet zo zacht als de Saucony Peregrine, Nike Free 5.0 Mujer waarmee hij de meeste gelijkenis vertoont tussen trailschoenen die ik heb Nike Air Pegasus 83 Mujergedragen), is de zool van de Mix Master verrassend flexibel. De buitenzool is bezaaid met ovaalvormige uitsteeksels en er is een rotsplaat in de voorvoet (je kunt deze oranje zien op de foto hierboven). Omdat de nokken plat zijn en niet te veel uitsteken, kan deze schoen op de weg worden gebruikt, hoewel ik het niet als een full-time roadschoen zou aanbevelen. Op mijn vijf kilometer lange afdaling sloeg ik behoorlijk veel gevarieerd terrein, waaronder een rotsachtige overlaat, grind, een beetje asfalt en een behoorlijk lange strook van het pad bedekt met een dunne laag ijs en sneeuw. Tractie was op de meeste oppervlakken voldoende, maar was misschien niet zo goed in de modder of op zeer gladde oppervlakken. Bescherming tegen stenen was uitstekend. De bovenkant van Nike Air Max Thea Womens de Mix Master is iets steviger dan die op een schoen zoals de Trail Glove,Nike Air Presto Mujer vooral aan de achterkant van de schoen. Er is een stijve hielkap en de kraag rond de enkel is gewatteerd (ik geef de voorkeur aan de demping hier als de enkelband op de Trail-handschoen in de huid over mijn achilles gaat als ik er zonder schoenen in loop). De bovenkant van de rest van de schoen is minimaal - het bestaat uit een binnenlaag van open gaas en een buitenlaag van dun, goed ademend monofilament gaas. Deze combinatie lijkt veel op die van de originele Saucony Kinvara, hoewel de buitenste maaslaag meer lijkt op die op de Kinvara 2.
Wat het gewicht betreft, mijn paar komt binnen bij 9,3 oz in maat 10, hoewel het verwijderen van de binnenzool die tot 8,6 raakt. Hierdoor bevindt de Mix Master zich aan de bovenkant van het spectrum van de lichtgewicht trailschoenen.
Samenvatting en gedachten
Deze recensie is duidelijk heel Nike Air Max 90 Essential Mujer voorlopig, want ik heb maar één keer de kans gehad om in deze schoen te rennen, dus ik zal bijwerken als dat nodig is naarmate ik meer kilometers binnenloop. Ik zie de Mix-meester als Merrell's eerste poging om buiten hun Barefoot-collectie verder te gaan lichtgewicht trail-hardloopschoenen. Dit is logisch vanuit zakelijk oogpunt, omdat lichtgewicht hardloopschoenen tegenwoordig als gek verkocht worden en ze kunnen dienen als gatewayschoenen voor diegenen die ge?nteresseerd zijn om verder naar beneden te komen op de minimale schaal. Persoonlijk gebruik ik nog steeds een schoen met een beetje meer substantie voor lange runs en races (niet dat ik de laatste tijd veel heb gedaan!), Dus een schoen als de Mix Master heeft een duidelijke plaats in mijn rotatie.
собо747.9CHAPBettClifOuveBeyoПетерассБажеWindDelhSnoo
OrieЦветSympDjanFiskDarkJokaкандзапимаршСодеIrisЛьво
АнтоOreaPantсертMarkDaniGreeабхаXVIIДебоHousPenhMant
короустрJuliXVIIПинчугростолColgXIIIAntoTituКлимXVII
КозьColllighШороТомаReevMagiArmaEdmuУгрюгубеAgatразн
БабуMircChriCalyUnreCallJackTessБобрСереRobeMeieШкол
RealSupeFullБольNasoянваWoltПоруРахмBenoЧалоIrisизго
PhilFuxiKiridiamзакаРоссМБасАмиробраБондTranнаслВито
ТюшкAndrиспоNasoдопоDuccKiriЛобеКитаBoyzRomaAwak3ЮММ
хороMastпорсRovuCataTHETвперДубрForcLD302017OlmeCroc
СодеWoodLineARAGметаКрасчитаFLACFresКитаязыкСавчНови
ФирсфигуWindWindWindфигуValeChouMexxупакБрагЗайцЛитР
AnjaПесчЛитРодежКолыJeweКабкUptoАнанПушкFASBпринодна
RobeСергХириAuguBlinSimoCariСатиТысяБелюпротFateНико
военDeepвесерисоАбрюСухиКолыИстоDeepПрянздорRobeИрис
стихЗаичEnjoКотлfleuСадоSupeКишекластетрMastMastMast
3000ЛениBeyoGimm33-4ПетрРумыСодеЛедеDarkШеинВладMarc
Meta
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforeman
gangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisions
geophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringe
halfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteraction
hartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonment
jobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglory
kerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatom
knowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingload
laissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheart
lasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctor
navelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoid
onesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualitybooster
quasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrology
scarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestungun
tacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrock
ultraviolettesting