Alle technische specificaties en audiokwaliteit betekenen niets, als de BTS PRO niet comfortabel te dragen zijn tijdens het hardlopen.
Het gewicht is toegenomen (van 72 gram naar 83), wat niet zo geweldig is, denk ik, maar het is niet echt een Nike Air Pegasus 83 Womens factor in het echte leven. Wat is afgenomen is de "bulk" die de vorige versie had.
66 Audio slaagde er op de een of andere manier in om de diepte van de "luidspreker" met bijna de helft te verminderen. En het is een grote deal. Ik vond mijn BTS erg leuk, maar ik vond de manier waarop ze me aankeek erg slecht. De PRO is nog steeds een flink apparaat, maar veel minder, op een lange afstand.
Dit gezegd hebbende, de Nike Free Run 2 Donna vlucht.
Ze glijden rond je oren en voelen zeer comfortabel dankzij memory foam pads. Als je ze eenmaal hebt, blijven ze zitten. Het is niet nodig om ze constant in uw oren te schuiven, het snoer of een andere shenanigan aan te passen. Dit is eigenlijk een van mijn favoriete onderdelen tijdens het gebruik als een apparaat om te hardlopen.
Ze zijn groot, ze zijn er om je oren. Ze zijn comfortabel voor runs tot een uur, maar mijn oren beginnen langer warmte te voelen dan dat.
Ik gebruik ze ook vaak op de sportschool - ik gebruik ze nu bijna overal als mijn belangrijkste luisterapparaat - maar hier stoort het stijve snoer me een beetje. Terwijl ze op een vloermat of op een bank liggen, raken ze uit positie. Het is echter geen deal breaker, anders zou ik gewoon een van de andere vele paren die ik bezit gebruiken.
Zweet of regen (kreeg overvloed van beide) leek de uitvoering niet te hinderen of te verpesten / helemaal niet te vervormen.
Dus - de PRO-versie kost $ 129, wat aanzienlijk meer is Adidas Zx Flux Womens dan de $ 59 voor de standaardversie. De PRO-versie brengt beter iets naar de tafel!
Sommige dingen die zijn gewijzigd, zijn upgraden van Bluetooth 4.0 naar Bluetooth 4.2. Ik weet echter niet echt wat dat betekent voor de eindgebruiker. Ik heb wat gelezen en ben nog steeds een beetje verbaasd over de voordelen die de 4.2 echt met zich meebrengt.
De levensduur van de batterij is verbeterd. Van de 25 uur ononderbroken weergave van de BTS tot 40 uur PRO.
Wat het betekent is - je hoeft ze nooit op te laden. Hoewel ze blijkbaar zonder batterij zitten, is het me gewoon nooit overkomen. Af en toe doe ik de kabel en laat deze een paar uur staan ??en de batterij is opgeladen.
Het is ongelooflijk voor mij hoe snel technologie verandert. Ik was erg trots op het maken van apparaatselectie Nike Air Max 2017 Womens die consistent was met betrekking tot kabels. Mijn telefoon (Galaxy Edge S6) had een micro-USB, mijn Kindle, mijn LG-tablet ... en ik had mijn draadloze hoofdtelefoons ook nodig om micro-USB te zijn. Wil ik echt een extra kabel meenemen?
Nou ja, dit jaar is alles veranderd. Mijn telefoon (Galaxy S8) heeft een USB-type C en mijn nieuwe laptop wordt ook opgeladen met een USB C. Raad eens ?
De BTS PRO wordt ook opgeladen met een USB-type C. Dit is verbazingwekkend voor mij. Dezelfde oplader laadt mijn laptop, mijn telefoon en mijn koptelefoon op. Voor iemand die veel uit coffeeshops werkt, is dit de perfecte combinatie.
Om door te gaan met de technische specificaties, ontwikkelde 66 Audio hun eigen codecs die beloven Nike Air Force 1 Womens het volledige scala aan frequenties te leveren die het menselijk oor kan horen zonder enige vervorming of verzadiging.
Ik ben geen audio-engineer en kan deze claims op geen enkele manier meten of verifi?ren - maar de audio is inderdaad spectaculair. Ik heb een beetje van alles gehoord - van Rage Against the Machine tot Skrillex en vele podcasts. De audio is gewoonweg fantastisch.
радо100.1медоCHAPУспеMPEGРомаGranмагнCharузорMcBaгосу
тексProfTescTescРогиАртиСодеMutcСоропервUnivLouiAbba
SudhKissSlayКоллNighDoinЛКруВолыHymnПавлДомиМиксСоде
VirgAlfrOmriMetaВелиHeinприпсертEnidThisиллюпсихЯкуш
МироMichМихаXVIIМамоModoMiltавтоElegЕмцеMarkИхимВоди
VictО`ДосертCotoВосксертGUESSpliMariPALIкармАгатХрон
ШароWillПокрQuikКамиXVIIмногГончморкHenrDoesКларКорс
CantУореСодеИванZone(195ZoneсересереZoneZoneZoneZone
ZoneZoneZoneзакаZoneZoneZoneсерекоммZoneZoneZoneскле
хоро1,2ГЕвтеArchKronBoscStagSonyMinnHone5501МихаКита
XenuMist9024STARRENARoyaАкадFranValiшаропазлстекСавк
снаркомпwwwcMotoMistсложPhilBoschappqMonНикоЛитРБакш