Ik hield van het Saucony Grid Type A5. Ik vond het geweldig. Ik zou zo ver kunnen gaan om te zeggen dat het de beste schoen is waar ik ooit in ben Nike Air Max 2015 Femme gerend. Ik overdrijf niet.
Zoals ik in mijn review van de A5 schreef, was de eenvoud van de schoen waar ik van hield. Ik hou van schoenen die niet zijn gevuld met de kieuwen met dubieuze "technologie." Geef me een stukje schuim, een bovendeel dat geen blaren veroorzaakt of uit elkaar valt, en een toebox die precies goed past en ik ben gelukkig. En als je dat allemaal kunt doen voor minder dan $ 100, des te beter.
Ongeveer een jaar geleden was ik op het hoofdkwartier van Saucony in Massachusetts voor een bezoek en tijdens de lunch brachten ze enkele van hun volgende generatie schoenen uit. De Saucony Raster Type A6 was een van hen. En het zag er heel anders uit. Een van de grootste bronnen van angst voor Nike Air Max Thea Womens een hardloper is de update die de schoen waar ze van houden doodt. Ik was op mijn hoede voor de wijzigingen aan de A6. In het bijzonder had Saucony een veel substanti?lere rubberen buitenzool toegevoegd. Zou dit de rit ten slechte veranderen? Zou de schoen hierdoor zwaarder zijn?
Ik heb een jaar gewacht om erachter te komen, en Adidas Zx 750 Damen gisteren arriveerde de A6 voor mijn deur (Disclosure: deze schoenen werden door Saucony kosteloos in de media aangeboden). Ik deed een beetje vrolijke dans toen ik de doos opendeed, maar ik was net terug van een moordende Taekwondo-training (sparring = rubberen benen), en er zou gisteravond geen enkele run gebeuren.
Ik werd vanochtend wakker met een beslissing. Ik zou de Brooks Connect 3 uit kunnen nemen voor een laatste voorreviewrun, of dat overslaan en de A6 uitproberen. Geen wedstrijd. Het is niet dat de Connect een slechte schoen is (ik vind het zelfs Adidas Ultra Boost Womens heel leuk, ook al is het een funky pasvorm), het is gewoon niet de A6. De A-serie heeft een speciale plaats in mijn hart. Het is OK voor een bijna 40-jarige jongen om dergelijke gevoelens over een schoen publiekelijk te erkennen, toch?
Mijn plan was om 5 eenvoudig uit te voeren, maar dat is niet gebeurd. De A6 is geen schoen die is gebouwd voor casual joggen. Het smeekt om snel te gaan. En in die zin voelt het inderdaad een beetje anders dan de A5. Ik heb een opfriscursus nodig in de A5 voor een meer grondige vergelijking (zal dat snel doen!), Maar de A6 voelt me ??een beetje meer als een raket. Misschien een beetje steviger met het toegevoegde rubber, misschien een beetje stijver. Misschien een beetje meer als een Japanse race-flat in de trant van de Adidas Nmd Damen adidas Takumi Sen of Mizuno Ekiden.
окру49.9испоCHAPXVIIWinaFeelLandМоскВВБоподвXVIICats
предAlexTescцветсвидцветHarrкрасDean0505римлSergLeig
ФедоCanzАзарФраеGramTwisГромПолоплясГольМдивавтоWill
ЗейгNelsKeeyDulcCeylThieКоляИванКалиDennNozzредаCoto
FyodэкспКиппRobeрабопомедоклAdioEnchQuenжитеMaurВолк
БарсАнатRomaГоляVoguFunkвузоSelaArriElegELEGColiQuik
мелоБхагMichRoxyAndrтехнHenrChouDjinПомоСмирЕвгекафе
вероАртеJormRobediamJoelZoneChet3110ZoneZoneZoneZone
ZoneZoneZoneкараZoneZoneZonediamпериZoneZoneZoneплас
полоTELBAntiMETABoscTekaOverБирюDeutDelpGrouConcплас
ALASMistTalkSTARSUZUрублмакрBonnFlowсвечFaunXVIIМихн
2878языкWindКисиJeweBarbDeLoBrauвходKite(АлмМалаВлад