notícias bbs artigos grupos / produções sobre

Adidas Superstar Dam

sooo, há 6 anos

Vorig jaar was het Stan Smith. Nu is er nog een paar adidas-kicks die de voeten van de opmerkelijke modemeisjes eren: de Superstar. De stijl - met zijn harde schil en drie bands - verscheen op het veld in 1970. Het maakte zijn weg naar de hiphopscène van Nike Roshe Run Womens Black de jaren 80 en lijkt met pensioen te zijn gegaan toen er meer flamboyante en kleurrijke sneakers op de planken kwamen. Maar de Superstar dook opnieuw op in de late jaren 90 en begin 2000. (Twee van onze winkelredacteuren herinneren zich specifiek om alleen Superstars te dragen op de universiteit.)

Nu zijn 35ste Nike Air Max 95 Donna verjaardag vierend, is het stersilhouet terug. Om te vieren, glipte het R29-shoppingteam in de klassieke sneakers en nam ze mee naar de stad. Scroll hieronder om vier manieren te vinden om Superstars te stylen. Het is tijd voor een terugkeer naar mode voor je voeten.

"De adidas Shell-neus was de favoriete schoen voor de coolste meisjes op mijn school." Naast onze kleurrijke Kipling-rugzakken waren deze sneakers onze enige manier om zichzelf te uiten tijdens het dragen van onze verplichte schooluniformen, om mijn 13 jaar te Nike Air Max 97 Femme channelen en te matchen met een geplooide rok in de lift, ik ben van plan ze te dragen met mijn nieuwe uniform voor volwassenen (naar keuze): een midi-skirt en coltrui oversized. "

"Deze sneakers vullen mijn winterlook goed aan, omdat het weer dit seizoen een grap is geweest, voor meer warmte, geniet ik ervan een lange Asics Gel Quantum 360 Dam trui op mijn gebruikelijke jeans te leggen, de textuur en de kleur die ik moet verzinnen. Dagelijkse kleding. "

"Om eerlijk te zijn, ik ben nog nooit een meisje in spijkerbroeken en sneakers geweest, ik heb Nike Air Huarache Mujer liever chique hakken of geplooide rokken, dat gezegd hebbende, ik ben helemaal voor comfort, en ik was blij om deze foto te kunnen dwingen zodra de Supersterren raakten mijn voeten, ik wilde ze niet verwijderen ... Nu, ik oefen echt wat ik predik.

"Op mijn (veel kleinere) voeten van de zesde klas zag je alleen Adidas Superstar Dam Superstars - meestal met feloranje strepen, wat ik destijds leek - dus je kunt je mijn opwinding voorstellen als ik dit seizoen terugkom in mijn jeugd. herenigd, ik heb net deze Superstars verwijderd, tegenwoordig accentueer ik ze met een leuke en bedrukte sok en opgerolde jeans.

volskygge, há 4 anos
volskygge, há 4 anos

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфо