notícias bbs artigos grupos / produções sobre

eerlijk gezegd belachelijk

sweet, há 6 anos

Volgens de mensen bij Brooks Sports Nike Air Max 2016 FemmeInc. ben ik geen hardloper. Ik ben wat bekend is binnen het bedrijf als een persoon die rent. "Er is een verschil", zegt Jim Weber, Chief Executive Officer van Brooks, die drie tot vijf ochtenden per week, wekelijks, gedurende 35 jaar Adidas ZX 700 Mujerloopt, maar blijkbaar ook geen hardloper is. Wanneer hij dit zegt, geef ik hem een ??kijkje, omdat dat eerlijk gezegd belachelijk is. Ik loop al meer dan twintig jaar hard. Ik loop op zakenreizen en vakanties. Ik volg mijn wekelijkse kilomAdidas Stan Smith Hombreeters en eet vrijwillig pakketten met elektrolyt-versterkte goo die - waarom spreekt niemand hierover - smelten als middelmatige taartglazuren. In 2016 heb ik mijn eerste marathon gelopen, een ervaring die transcendente euforie en kloppende pijn samenbracht tot een geheel nieuwe emotie die ik niet echt kan beschrijven, behalve om te zeggen dat het zowel het beste als het slechtste was wat ik ooit heb gevoeld. Hoe ben ik geen hardloper?

"Dat is een zelf gedefinieerde hardloper," legt Weber uit, geen hardloper in de competitieve, professionele zin. En dat is in orde, want - en hier verlaagt WebeNike Air Max 1 Hommer zijn stem alsof hij roddelen over iemand achter haar rug - "Lopen is niet echt een sport."

Hij heeft een punt. Elk jaar nemen negentien miljoen Amerikanen deel aan een georganiseerde wegrace - vijf keer zoveel mensen die in basketbalcAdidas ZX 850 Hombreompetities spelen - maar de meesten doen niet mee om iets te winnen. Ongeveer 28 miljoen meer rennen regelmatig, maar racen niet. "Niemand herinnert zich wie de Olympische marathon heeft gewonnen en welke schoen ze droegen", zegt Weber. Dus voor Brooks, het 104-jarige bedrijf in Seattle dat draait, en alleen loopwerk, om die 47 miljoen mensen te overtuigen om $ 100 tot $ 180 te laten vallen op een paar schoenen, moet het eerst begrijpen waarom ze running. "Het antwoord is bijna altijd persoonlijk," zegt Weber. "Wanneer mensen rennen, doen ze het voor zichzelf."

zakbowden5372, há 6 anos

The BB FTC is powered by Replica rolex daytona in house HUB 1241 Unico movement, which is designed, developed, machined and assembled by the micro mechanical engineers, Omega Replica engineers and watchmakers at Hublot. The Unico stands as a testamentFake breitling watches, to Hublots determination to achieve manufacture status. As we will see,Replica Watch Hublot designs, develops and manufactures other components in this watch

volskygge, há 4 anos