notícias bbs artigos grupos / produções sobre

downloaden van de marathonroute kost

xiaoxiangyu, há 6 anos

Peake is geen marathonbeginner - in 1999, terug op aarde, rondde hij de cursus Londen af ??in 3h 18min 50sec - en hoewel hij niet verwacht dat hij die tijd in de ruimte zal verslaan, traint hij al hard. "Zodra ik aan mijn missie was toegewezen, dacht ik: zou het niet geweldig zijn om aan boord van het ISS te rijden," zegt hij. "De Marathon van Londen is een wereldwijd evenement. Laten we het uit deze wereld nemen! "

26,5 km hardlopen is moeilijk voor iedereen, maar de extra eisen om het in microzwaartekracht te doen, cre?ren unieke problemen. "Een van de grootste uitdagingen waar ik voor sta, is het harnassysteem", legt hij uit. "Het heeft een heupriem en schouderbanden. Dat moet nogal wat downforce opleveren om mijn lichaam op de loopband te krijgen, dus na ongeveer 40 minuten wordt dat erg ongemakkelijk. http://www.elcubanyto.it Ik denk niet dat ik persoonlijke records zal plaatsen. Ik heb mezelf een doel gesteld ergens tussen 3:30 en 4 uur. "

Hoewel deze prestatie nogal wat kleine stapjes voor de mensheid kan zijn (42,195 meter vormen uiteindelijk een marathon), zijn 26,2 mijl grote reeksen al door een vrouw genomen - in 2007 runde NASA-astronaut Sunita Williams de Boston-marathon op een loopband op het ISS. Maar wat Peake's poging anders maakt, is dat hij virtueel door de straten van Londen zal rennen, terwijl hij mijlen boven hen draait.

Dit is te danken aan een zeer slimme app genaamd RunSocial. Het bedrijf erachter filmt loopcursussen - inclusief de marathonroutes in Praag en Londen - en maakt video's met 'mixed reality' die lopers op de loopband kunnen bekijken. Het afspelen van de video komt overeen met hun snelheid, waardoor een zeer soepel Nike Air Max 90 Donna en overtuigend effect ontstaat bij het doorlopen van het landschap. Als de loopband vertraagt, vertraagt ??de video en omgekeerd. Dus, net als lopers in de fysieke straten, zal Peake voorbij de beroemde ori?ntatiepunten van de baan gaan - de Cutty Sark, Tower Bridge, en mogelijk de muur raken op die laatste, ondermijnende strook langs de Embankment.

"Waar ik het meest naar uitkijk, is dat ik nog steeds contact kan maken met iedereen op aarde", zegt Peake. En iedereen die met hem mee wil doen, kan dat doen - iedereen die RunSocial gebruikt, heeft een avatar die zijn echte plaats op de baan weerspiegelt, zodat collega-virtuele lopers op de dag inhalen, worden gepasseerd of naast de astronaut lopen voor wat pacemaker-hulp. Peake's eigen avatar zal hem helpen identificeren - hij heeft zijn eigen virtuele European Space Agency vluchtpakje Asics Gel Lyte 3 Mujer gekregen.

De app zelf is gratis en het downloaden van de marathonroute kost £ 4,99, maar elke persoon die een plaats aanbracht in de marathonbalans - met succes of niet - krijgt in januari 2016 een link voor een gratis download. , de woorden die iedereen hoopt te horen zal zijn: "Londen ... we hebben een probleem."

zakbowden5372, há 6 anos

The BB FTC is powered by Replica rolex daytona in house HUB 1241 Unico movement, which is designed, developed, machined and assembled by the micro mechanical engineers, Omega Replica engineers and watchmakers at Hublot. The Unico stands as a testamentFake breitling watches, to Hublots determination to achieve manufacture status. As we will see,Replica Watch Hublot designs, develops and manufactures other components in this watch

volskygge, há 4 anos