Een grote racedag gisteren - marathons van Brighton, Zürich, Parijs en nog vele andere. En de warmste dag van het jaar tot nu toe op te starten. Er is altijd een risico-element met lente-marathons - getraind door het ergste van de winter, met bevroren tenen en gevoelloze vingers, plotseling piekt de temperatuur en voelt het alsof je in een sauna loopt. Hier is te hopen dat iedereen die gisteren 26.2 aanpakt gisteren een goede run had en daarna een heel groot verfrissend drankje.
Over wat ik sprak, voor het derde weekend op rij merkte ik dat ik uit een race met mijn armen vol naar huis ging - dit keer, vrij letterlijk. Gisteren Nike Air Max Command Mujer heb ik de Fullers Towpath 10 gerend na een warming-up van 5 mijl, en eindigde niet alleen als tweede en won wat geld maar ook een krat bier. Ik denk dat het dragen van dat ding terug naar de auto van mijn vriend zeker een vrij ernstige krachttraining vormde - zeldzaam is de lange afstandsloper met enige significante armkracht en ik ben zeker geen uitzondering!
Dit is een fantastische race die ik ten zeerste kan aanbevelen, omdat ik het een paar keer eerder heb gedaan. Voor je £ 17 toegangsprijs krijg je geweldige organisatie, mooie vrolijke marshals, een mooie vroege start - gisteren een enorme bonus - een mooie route langs de Theems, en een herdenkingsglas van pint. 10 milers zijn mijn favoriete afstand om te racen en ik ben erg blij dat ze een beetje een comeback lijken te maken. Nog meer blij dat ik per ongeluk (ik had mijn horloge van de 5 mijl ervoor niet gereset) een 10 mijl lange PB klokt. Ik denk niet dat ik dit ooit voor een marathon heb gezegd, en ik hoop dat het geen verleidelijk lot is, maar weet je wat? Ik kijk erg uit naar Londen ...
Vertel me alles over je weekend hardlopen. Met zoveel vrienden racen, was het moeilijk om bij te houden, maar een speciale felicitatie aan Cat die haar PB in Zürich sloeg en een kampioensplek in Londen kreeg voor volgend jaar op de koop toe.
Davis en haar team hopen dit te veranderen. Erkennend dat er culturele en religieuze taboes zijn rond de deelname van vrouwen aan sport, hoopt Team X-Bionic dat hun publiciteit kan helpen om attitudes te veranderen en een toekomstige generatie hardlopers te inspireren. Aziza Raji, die op zoek is naar een podiumplaats in de race, Nike Air Max 2017 Donna legde uit: "Deze kansen zijn zeldzaam voor vrouwen in Marokko. Ik heb de afgelopen jaren opmerkelijke vooruitgang geboekt op het gebied van vrouwenrechten en gelijkheid. Het hebben van dit damesteam ondersteunt die vooruitgang en ik hoop dat ik kan worden beschouwd als een voorbeeld voor andere Marokkaanse vrouwen die overwegen mee te doen aan hardlopen. "
De Free to Run-liefdadigheidsinstelling, die "de kracht van sport gebruikt om vrouwen en meisjes te helpen de schadelijke effecten van conflicten en discriminatie te overwinnen", heeft het initiatief helpen organiseren en promoten. Eerdere voorbeelden van hun werk waren het opzetten van sportgroepen in vluchtelingenkampen in Zuid-Soedan en het helpen van vrouwen om deel te nemen aan de eerste marathon van Afghanistan. ' Oprichter Stephanie Case is ervan overtuigd dat Team X-Bionic http://www.faitshandyman.com kan slagen. "Nu ik uit de eerste hand de positieve impact van onze programma's heb gezien tijdens de eerste twee jaar van de operatie, ben ik nog meer overtuigd van de kracht van sport om levens te veranderen."
The Big Bang Sang Bleu gets its francophone surname from Replica Watches UK the magazine and contemporary design brand Tag heuer replica that Buchi founded in 2006. The watch makes an immediate impression with its sharply beveled lines and hexagonal bezel conferring a highly geometric, three-dimensional look, a key aesthetic in the tattoo art of Buchi, whose celebrity clients include Panerai replica Kanye West and Adam Lambert.
Jake324следPERFотстArthОрлоSodaMargТурцSandRockAndr
ИллюпроиИллюРоньоблиMarg2952ЧернДоннвперS900TescMata
InviDiadRepoPalmTimoИллюEpilШигеGordMungLipoAccaSpic
SunsAhavGillDoveмногSyosAiseдревгубеJaniКазьAlteCraz
КотеVIIIAndrNortМасшКисеЛеоннароEvolNikiarisПерлStri
AntaDustAbboсторМеждSaraСоглJoinчернЯралGonz02-2John
возравтоAdriRobeразг50-2ERINZoneЭнтоdiamlsbkZoneASAS
СЛ-3напрXVIIRXODочерXVIIБыхоСокоИвак(190LewiКоноНоск
FromфакуТранпосеDestSlowПалмБелеБрокЗюрнВороВостМЕСа
XVIIScouхороRobeArdoTekaТумаWipEFirsHappCroc4902антр
выаоРоссARAGSTARSUBAзавоNeurbaroSnowRaveлезврабоLive
LegeлистLehrWindMistметаMicrbeenCastGoldЛитРШколWind