notícias bbs artigos grupos / produções sobre

handler ikke om

lasky1994, há 6 anos

Roots observationer holder sandt for en person, der h?l rammer n?r han k?rer, da vi ser ?get kraft placeret p?Adidas Tubular Damen forfoden under det, han beskriver som fremdriftsfasen. Observation af gangen p? barfodl?ber eller en, der rammer med forfoden / midtfoden, viser, at fremdrivningsfasen som beskrevet af rod bliver meget minimal, hvis den overhovedet slet ikke er ens. God form, der k?rer i forbindelse med New Balance, giver Nike Air Max 95 Femme tr?ning til at vedtage denne l?bestil, og vi kan se, at ved at udvikle fremadrettet momentum b?rer vi det kontralaterale lem frem i stedet for at pulsere med forfoden (30). Ved at g?re dette reducerer vi kraften til forfoden, is?r forskydningskraften. Ikke alene er dette gavnligt for reduktion af forskydningskraften,Nike Air Max Classic Bw Womens men vi ser et fald i de jordreaktive kr?fter, der virker p? 1. MPJ, hvilket kan reducere sesamoiditis.
Jeg l?ber lang afstand og kan ikke g?re det barfodet: Hvad mange af os undlader at indse, er at vi har k?rt Nike Air Pegasus 83 Herre i tusindvis af ?r og uden at g? ind i den diskutable debat om evolutionen, vi ved, at tidlige l?bere begyndte at k?re enten barfodet eller med meget minimal shoegear som moccasiner (31). I 1960 vandt Abebe Bikila den olympiske maraton p? en rekordtid p? 2: 15: 16,2, mens han l?b barfodet (32). Zola Budd indspillede Nike Free 3.0 V3 Heren mange mellemdistans verdensrekorder, mens han l?b barfodet i 1980'erne. Ken Saxton (kendt blandt de underkulturelle barfodl?bere) f?rdiggjorde 14 marathoner i 2006 unshod, og har siden gennemf?rt i alt 56 marathoner, herunder Boston, mens de l?b barfodet (33).
?Du kunne tr?de p? glas: Endelig min favorit. Mange gange bliver jeg spurgt sp?rgsm?let om "hvad sker der, hvis du tr?der p? glas?", Mens du foredler og debatterer dette emne blandt medicinske fagfolk s?vel som tidlige adopt?rer til denne stil. Mit svar: "G?Asics Gel Lyte 3 Femme ikke p? glas." Dette begreb "barfodet l?ber" handler ikke om, hvad du har p? din fod, det handler om, hvordan du k?rer og giver foden mulighed for at udf?re dem, som den blev designet og beregnet til til. N?r formularen er perfektioneret, og h?lstrejken er forladt (som typisk kan l?res p? en l?beb?nd barfodet), Nike Air Max Command Damener n?ste skridt at beskytte vores fods hud uden at kompromittere den proprioceptive feedback fra jorden.

zakbowden5372, há 6 anos

a layout evoking again the design motifs of Fake Watches Buchis body art. The largest disc indicates the hours, while the smaller one on top of it Replica Watches UK marks the minutes. Making it possible to read the time are triangular tips, one each on Breitling Replica Watches the hours and minutes octagons, Replicas Relojes which are highlighted in white Super-LumiNova. The readout of the seconds is even more subtle, ticking away on the center of a black disk stamped with the Hublot

volskygge, há 4 anos