notícias bbs artigos grupos / produções sobre

hardlopers tevoorschijn komt

xiaoxiangyu, há 6 anos

Ondanks dat ik nu in december ben, heb ik Nike Air Max 2016 Dames mijn winterloopgarderobe nog niet helemaal onder de knie. Het helpt niet dat de temperatuur lijkt te zien in Londen - op een dag ijs op de grond, de volgende dag zou je kunnen rennen in een vest en korte broek (nou ja, dubbele Celsius figuren zijn vestweer in mijn boek). Ik heb een ongemakkelijke combinatie van een haat tegen te veel lagen en vreselijke bloedsomloop / Raynauld's -Nike Air Max 1 Womens wat betekent dat ik eindeloze sportieve combinaties van zeer lichtgewicht loopwerk met overmatige hoeveelheden randaccessoires krijg: korte broekjes fijn, handschoenen verplicht. Vest ok, maar moet buff / hat dragen. Vorige week lukte het me zelfs om het gevoel in mijn rechteroor te verliezen, na het laatste te vergeten tijdens een koude vlucht.

Wat het weekend betreft, heb ik op zaterdag de plaatselijke parken vrolijk gepoetst en gisteren deelgenomen Nike Air Max Classic BW Womens aan de Windmiler-clubkampioenschappen - een race van 5 k of 10 km rond de paden van Womble-territorium. Er zijn geen Wombles gespot (en er is natuurlijk ook geen nest meer neergezet om op te halen), maar ik ben wel met zilverwerk thuisgekomen.

Dus, voor jou - en je topaccessoires tips voor nippy weer onder de lijn alstublieft - Ik schijn mijn beste handschoenen te hebben verloren en mijn buffs blijven op mysterieuze wijze verdwijnen in de garderobe van mijn achtjarige ...

Meskel Square is niets anders dan oecumenisch, geest. Naast de joggers sprinten mensen op de stenen trappen en drukken ze opdrukken. Anderen slaan ter plaatse over of strekken strak gespannen ledematen uit. Hieronder doet een groep jonge mannen step-ups op een rij korte betonblokken, waarbij ze elkaar een aansporing geven met collectieve schreeuwen van Nike Air Presto Womens één tot twintig in het Amhaars. Op een stuk beton tussen het spoor en de snelweg, zijn ondertussen groepen jongens aan het voetballen. Aan de zijlijn passeren drie jongeren in flip-flops een plastic waterfles heen en weer voor een bal.

Mijn vlucht vertrekt de volgende ochtend vroeg, hoewel niet zo vroeg dat ik geen tijd meer heb om Meskel Square nog een keer te bezoeken. Deze keer ga ik in T-shirt en korte broek. Het is het weekend en de nummers zijn opgezwollen. Mensen van alle leeftijden zijn uit, van energieke kinderen van vijf en zes tot springerig uitziende grootouders. Mijn dure hardloopschoenen maken me duidelijk. Maar niet zoveel als mijn trage tempo en piepende longen. Ik leg het neer op een combinatie van lethargie en hoogte na ziekte: Addis Ababa ligt 2.355 meter boven de zeespiegel. Na vijf of zes ronden pak ik het in.

Terugkomend op mijn hotel, betreur ik Adidas Superstar Womenshet dat mijn al te korte ervaring met het runnen met de Ethiopi?rs al voorbij is. Maar voordat ik vertrek, heb ik een laatste ontmoeting met Salomo, die uit een stel hardlopers tevoorschijn komt en zich naar mij toe begeeft. 'Zo snel vertrekken?' Wil hij weten. Helaas, ja, ik antwoord. Maar ik kom zo terug. Deze informatie lijkt hem een ??plezier te doen. "U OK-agent," verzekert hij mij. "Wie weet? Misschien ben je op een dag zo OK als Ethiopische amateur. '

zakbowden5372, há 6 anos

Hublot announced its latest high-profile partnership and introduced Replica Watches its newest limited edition timepiece Breitling Replica on April 20, during New York’s Madison Avenue Watch Week. The new Hublot Fake Rolex Big Bang Sang Bleu is a totally redesigned version of the brand’s Big Bang Unico

volskygge, há 4 anos