notícias bbs artigos grupos / produções sobre

of hoe de schoen aanvoelt

sweet, há 6 anos

Ga op een voet staan. "Ik heb mensen opNike Air Max 90 Womens Pink één voet staan, wat extra spanning op de schoen en de voet legt, zodat je beter kunt zien of het goed gaat voelen. Als u staat, moet uw voet zich boven op de tussenzool voelen. Dat wil zeggen, het zou niet het gevoel moeten hebben dat het te veel beweegt bovenop de tussenzool, en het zou ook niet moeten voelen alsof het over de zijkanten van de tussenzool flopt. WanNike Air Presto Hommeneer je in de schoen loopt, laat je dan niet afschrikken als het overdreven ondersteunend aanvoelt, omdat de meeste lopers meer ondersteuning (of bewegingscontrole) nodig hebben naarmate ze ouder worden. "-Curt Munson, Playmakers, East Lansing, Michigan

3. Controleer op balans. "Ik heb een hardloper in de schoenen staan ??om te kijken of hij of zij zich goed in balans voelt. Je moet je verankerd voelen; de schoenen zouden je niet in een bepaalde richting moeten lateAdidas NMD Femmen leunen. Er moet voldoende ruimte zijn voor de tenen en als u loopt of rent, mag uw hak helemaal niet uit de schoen glijden. Ik heb vaak mensen in de schoenen lopen langs een kleine heuvel naast de winkel. Bergafwaarts rennen overdrijft de impact, dus als de schoenen goed aanvoelen, vind je het goed. "-Chet James, Super Jock 'n Jill, Seattle

4. Focus op de rit. "Nike Air Max 1 FemmeZodra we bepalen welk type schoen je nodig hebt, of het nu gaat om motion-control, stabiliteit of een ander, brengen we schoenen van drie verschillende fabrikanten uit en laat de klant ze allemaal proberen. Dan moet je zeker weten dat er geen knijpen zijn, of een naad die tegen je voet drukt. Ten slotte laten we mensen in de schoen rennen of lopen om zich echt op de rit te concentreren, of hoe de schoen aanvoelt vanaf het moment dat de hiel op de grond valt tot wanneerNike Air Max Zero Femme de teen van de schoen afkomt. "-Don Lucas, Luke's Locker, Dallas

Hier is advies van mijn goede vriend, mentor, Grand Dynamics en Grand Adventure coach die waarschijnlijk meer mijlen heeft gereden dan welke andere man op deze planeet dan ook. Is dat reden genoeg om te luisteren naar zijn advies over een goede schoenpassing?

zakbowden5372, há 6 anos

This glass-and-metal sculpture design is Rolex Replica enhanced by the matte black dial, Fake Watches with its wide, black satin-finished circular flange stamped with the hour numerals and minute indices, executed Rolex Replica in a font created by Buchis own typeface-design agency.

volskygge, há 4 anos