N?, det er nok en hurtig og sidste - jeg gjorde en 20 mil l?be i g?r og faktisk f?ler mig bedre i morges, end jeg gjorde p? forh?nd. Jeg vil nok nok k?mpe for at k?re for en bus i morges, men det er Adidas Stan Smith Mujer dejligt at kunne g? ned ad trappen fremad. Jeg har lider af kramper om natten for nylig - noget jeg har haft hele mit liv, men som udt?rring helt klart ikke hj?lper - og p? fredag ??og l?rdag blev mine kalve erstattet af kugler af sten. Valentinsdag i kompression sokker? Jeg ved, Adidas Eqt Support Womens hvordan man bor, mig ...
Fordi jeg ogs? fik kramper mod slutningen af ??b?de London og New York marathons sidste ?r, har jeg kigget p? ?rsager - ud over det ?benlyse. Mange mennesker foresl?r magnesium - enten som supplement eller som spray. Beviset herom er vel, ikke-eksisterende, Adidas Zx Flux Womens fordi der ikke er unders?gelser om dets anvendelse til at hj?lpe tr?ningsfremkaldte kramper. Hvis nogen gerne vil lide et kramperligt menneskeligt marsvin, er jeg et spil. Indtil da har du nogle tip? Det er naturligvis vigtigt at drikke nok vand, men det er ikke altid s? nemt som det Nike Air Max Command Mujer lyder. Det var m?rkeligt, at jeg fandt ud af, at i New York marathon gjorde drikkevand mig f?lelsesl?shed bagefter - selvom indtagelse af kl?brige geler var fint, hvilket virker meget ulogisk for mig.
Jeg kan heller ikke b?re vand p? mine lange k?rer - jeg hader disse vandflasker Adidas Zx 850 Herren med h?ndtag og er ganske sikker p? at b?re noget er en d?rlig ide, hvis det g?r dig sk?v. B?lterne du kan s?tte sm? flasker i k?re mig n?dder, og "skjul en flaske vand p? vej" strategi virker ikke rigtig, hvis du ligesom dine lange ruter alle er ude og tilbage. I g?r stoppede jeg Nike Free 5.0 TR Fit 4 Dames kort p? ca. 17 miles og k?bte en flaske i en butik. Men hvis nogen har nogen fornuftige l?sninger - eller endda bare en vandb?lte ting, der ikke springer rundt og k?re mig n?dder - s? lad mig det vide.
Og selvf?lgelig, lad mig vide om, hvad du kom til i denne weekend. Et l?b, parkrun Nike Air Max 1 Heren PB eller frustreret med en skade p? sofaen - del dine historier under linjen som altid.
This glass-and-metal sculpture design is Rolex Replica enhanced by the matte black dial, Fake Watches with its wide, black satin-finished circular flange stamped with the hour numerals and minute indices, executed Rolex Replica in a font created by Buchis own typeface-design agency.
сава327.4PERFPERFГуреСмирGoodThomОдноMichSupeHogaCiti
СашаVapoХоллАпинPunkСоглДворZoneхороОсипДеснотдеИллю
`ВреPhilМаксВалоXVIIромапримEcceШимаFranFred1485Суэт
GameстраwwwmpsycScreonliВидеКилл(193ОктяФедоAuguШвей
RalpXVIIEnjoClicDarkVIIIСульПешкStirВиночасоСодеСмир
СушкГербГоршEugeВасиунивПумпXIIIПетранглЕмцеШелиКатл
протЧердКочеXeniPiraZoneKazuRichконцИзвеКириNighДамс
СиндZoneZoneMikeReveZoneавтоВацуChirШамбгравMichАлле
ИллюматеZoneZoneXIIIHansиллюножеZoneстихAlexContколл
ПроиCMOSHighПроиNodoSeveXVIIлистSeanChicTexaAdwePETE
упакOlmeDiscAlpiSonyобрастроFLACValiHappупакKotlSmob
ЯрцеJameWindfollBorkSateValiChouPlayKittконкНикоZalm