notícias bbs artigos grupos / produções sobre

bragt mig mange mesterskaber

lasky1994, há 6 anos

Top Kenyanske atleter, herunder tidligere verdensmarathonpostindehavere Wilson Kipsang og Tegla Loroupe afsted p? onsdag p? en 22-dages Walk for Peace for at ?ge bevidstheden om etnisk vold i landets nordlige regioner, sagde arrang?rerne.

Running har bragt mig mange mesterskaber, ber?mmelse, anerkendelser, men hvad det ikke har bragt mig, er fred
John Kelai

Den 836 kilometer lange vandring arrangeres af den tidligere Nike Roshe Run Mens Commonwealth-marathonmester John Kelai, der marcherer Nike Air Presto Womens til minde om tre onkler, der blev dr?bt i Nike Cortez Uomo kv?grampe, da han var teenager.

Kv?grygning og h?vnedrabninger mellem rivaliserende samfund i Kenyas Rift Valley er almindelige, et omr?de oversv?mmet med automatiske v?ben.

Marathon marts begyndte i den nordlige kenyanske by Lodwar i den flygtige Turkana region og vil lede syd for 40 kilometer hver dag gennem den store Rift Valley til Lake Bogoria. Atleterne - hvoraf mange er blevet personligt ramt af den igangv?rende vold - vil b?re en olympisk stil fakkel, som vil blive overf?rt fra walker til walker, som de tr?kker sydover.

"Vi skal inspirere og engagere de unge fra de opdelte samfund og hj?lpe med at bryde voldscyklussen," sagde Kelai, 2010-m?glingsmarathonens guldmedalje.

Tidligere verdensmarathonmestere Paul Tergat, den kenyanske olympiske Adidas Zx 700 Donna steeplechase-mester Ezekiel Kemboi Adidas Superstar Homme og Ugandas regerende olympiske og verdensmarathonmester Asics Gel lyte 3 Femme Rouge Stephen Kiprotich har ogs? sagt, at de Nike Air Max Thea Hombre vil deltage.

Kiprotich kommer fra Ugandas gr?nseregioner med Kenya, der lider af kv?grost og vold.

"Running har bragt mig mange mesterskaber, ber?mmelse, anerkendelser, men hvad det ikke har bragt mig, er fred," sagde Kelai.

"Da jeg var 13 ?r gammel, mistede jeg mine tre onkler, de blev dr?bt af kv?gskovlere."

zakbowden5372, há 6 anos

This glass-and-metal sculpture design is Rolex Replica enhanced by the matte black dial, Fake Watches with its wide, black satin-finished circular flange stamped with the hour numerals and minute indices, executed Rolex Replica in a font created by Buchis own typeface-design agency.

volskygge, há 4 anos