notícias bbs artigos grupos / produções sobre

mellem dine skindk

xiaoxiangyu, há 7 anos

I 2000 havde han raffineret sin tilgang til en videnskab. Om fire uger tog han sin dav?rende k?reste, en etnisk kineser med en surfboardlignende profil, for at blive stemt til en af ??de 10 mest sexiest piger p? 39.000 studerende ved University of Auckland. Total tid: fire uger. Andre kvindelige studerende spurgte hele Adidas Superstar Mens Blue tiden hende, hvordan hun havde l?ftet sine gluter Nike Air Max 90 Womens Black s? h?jt op i hamstringene.

Hvis Kiwi kunne have svaret for hende, ville han have sagt: "Tilf?j reps og v?gte til svingningerne."

I 2005 genoplivede min interesse for kettlebells, jeg vendte tilbage til USA fra Argentina og k?bte en 53 pund kettlebell. Jeg gjorde ikke mere end et s?t af 75 gynger en time efter en lys, proteinrig morgenmad, to gange om ugen p? mandage og fredage. I begyndelsen Nike Air Max 90 Homme Noir kunne jeg ikke fuldf?re 75 p? hinanden f?lgende gentagelser, s? jeg lavede flere s?t med 60 sekunder mellem, indtil jeg udgjorde 75. Total svingtid for hele ugen var 10-20 minutter.

Jeg fors?gte ikke at afbalancere tequila skud p? mine r?v kinder. Jeg ?nskede klar seks pack abs. I seks uger var jeg p? min laveste bodyfatprocent siden 1999, og jeg n?ede mit m?l. Jeg har siden arbejdet op til 50 + reps Asics Gel Lyte 3 Womens med 106-lb. "Dyr" (video), som direkte overf?res Nike Air Max 90 Mujer Rosa til 100 lb. + Gevinster i d?dl?ft.

Kongen af ???velser - den toh?nds kettlebell swing - er alt hvad du beh?ver for dramatiske ?ndringer.

Her er et par retningslinjer:

? St? med dine f?dder 6-12 inches uden for skulderbredden p? hver side, hver fod pegede udad ca. 30 grader. Hvis t?erne pegede lige frem klokken 12.00 p? et uret ansigt, ville din venstre fod pege p? 10:00 eller 11:00, og din Nike Air Max Classic BW Womens h?jre ville pege p? 1:00 eller 2:00.
? Hold dine skuldre Nike Air Max Thea Womens trukket tilbage (tilbagetrukket) og ned for at undg? at afrunde ryggen.
? S?nkbev?gelsen (backswing) er en bev?gelse mod ryggen, ikke en nedadg?ende bev?gelse.
? Lad ikke dine skuldre g? foran dine kn? p? noget tidspunkt.
? Forestil dig at klemme en ?re mellem dine skindk?be, n?r du smutter dine hofter fremad. Dette burde v?re en kraftfuld pop, og Nike Air Max 2017 Donne det skal v?re umuligt at indg? kontrakt med Nike Free Run 3.0 Damen din r?v mere. Hvis din hunds hoved kommer i vejen, skal det v?re lys ud for Fido.

zakbowden5372, há 6 anos

As for the dial itself, and how one reads the Swiss replica watches time on it, one will notice that it lacks any type of conventional hours, Replica Rolex Watches minutes, or seconds hands. Instead, the time is displayed through Hublot Replica the superimposing of three rhodium-plated, octagonal-shaped Replicas de Relojes disks so perhaps it has achieved

volskygge, há 4 anos
volskygge, há 4 anos

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforeman
gangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisions
geophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringe
halfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteraction
hartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonment
jobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglory
kerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatom
knowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingload
laissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheart
lasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctor
navelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoid
onesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualitybooster
quasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrology
scarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestungun
tacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrock
ultraviolettesting