notícias bbs artigos grupos / produções sobre

hardloopoutfits in verband brengen

xiaoxiangyu, há 4 anos

Strikt gereserveerd voor de weekenden. Dit zijn de schoenen die ik loop tijdens mijn lange trainingsruns en racedag. Als het een marathon is, loop ik in mijn Asics, geen twijfel mogelijk. Elke marathon die ik heb gelopen, heb ik Asics Kayano gedragen ... gek, toch? Mijn eerste paar was in 2006, de Kayano 12 ... op een dag zal ik alle marathonfoto's Nike Air Max Command Damen moeten compileren en je kunt de evolutie van de Kayano zien (nu 19, dit jaar 20, denk ik). Het laatste paar hierboven vermeld zijn mijn trailrunning schoenen die me over een paar 50ks en een paar 50 mijl races hebben meegenomen. Ik denk dat dat hen kwalificeert voor de categorie "lange afstand".

En daar heb je het ... een methode voor de waanzin. Ik geef toe dat ik meer heb dan ik nodig heb, maar ik gebruik ze allemaal en ze VERLATEN. Als je het afbreekt, worden mijn racedagschoenen die 300+ mijl moeten meegaan strikt gebruikt voor de langere afstanden die hun levensduur verlengen. Het stelt me ??ook in staat die schoenen thuis te houden en mijn schoenen met kortere afstanden op het werk te houden. Bespaart me dat ik elke dag hardloopschoenen mee moet sjouwen om te werken.

Ik moet ook zeggen dat een groot deel van deze schoenen Nike Cortez Mujernaar mij is gestuurd voor beoordeling. Ik hou van nieuwe schoenen uitproberen. Er gaat niets boven uitglijden op een gloednieuw paar, in een frisse nieuwe kleur en enkele kilometers registreren. Tot op heden heb ik al mijn Asics Kayano-schoenen betaald. Dat is 7 jaar racen en het bewijs dat ik NIET in een schoen ren, alleen omdat deze naar mij wordt verzonden. Het gaat erom erachter te komen wat werkt en hoe het kan worden opgenomen in uw trainingsroutine.

En ik ga niet liegen, JA, ik kleur co?rdinaat en loop in een schoen die complimenteert met wat ik draag. Daar heb ik het gezegd. Maar als je het in het openbaar noemt, zal ik ontkennen, ontkennen, ontkennen en je waarschijnlijk gek noemen dan high five een kerel en gegrom.

Hardlopen op vakantie kan geweldig zijn: schitterend landschap, geen ongemak door dingen zoals werk Nike Air Max Command Dames dat in de weg zit en (afhankelijk van waar je heen gaat) lekker eten om bij te tanken. Maar het kan aan de achterkant behoorlijk vervelend zijn als je je door je trainingsschema schuldig voelt en je reisgenoten denken dat een vakantie een onderbreking van de training zou moeten betekenen.

Bedenk voordat je gaat hoeveel hardlopen je wilt doen en neem dan ongeveer 25% af. De meeste goede bedoelingen verdwijnen sneller dan de gratis drank tijdens de vlucht wanneer een rugbyteam aan boord is. 75% van je geplande kilometers maken terwijl je weg bent, is best goed, en als je meer doet dan dat is het een bonus.

Praat met de Adidas Zx 750 Femme mensen met wie je weggaat - verwachten ze dat je 24/7 bij de hand bent om zonnebrandolie op hun rug te wrijven? Beseffen ze dat je je hardloopschoenen gaat inpakken? Heb die argumenten voordat je op de vlucht stapt.

Als je van bedrijf houdt wanneer je rent, is het gemakkelijk om andere mensen te vinden om mee te rennen. Lopers zijn gemakkelijk een mijl te spotten. Maak een run date met een collega-renner en je zult minder snel dat 06:00-alarm uitschakelen - en je zult je alarm vroeg moeten instellen als je ergens warm bent. Dus op en neer.

Combineer twee geweldige dingen en geniet van een plekje voor racetoerisme. Het internet is geweldig voor meer dingen dan alleen kijken naar foto's van katten - ja met een paar klikken kun je races zoeken in je vakantiebestemming. Als je thuiskomt, draag dan je exotische racet-shirt op koude,Nike Air Max 270 Herren ellendige rennen rond het plaatselijke park 5K. Of als je liever een minder competitieve, meer door bier doordrenkte manier van hardlopen hebt (je bent tenslotte op vakantie), probeer het dan eens. Je vindt hashhoofdstukken in steden over de hele wereld.

En als je merkt dat hardlopen iets te veel lijkt op hard werken terwijl je weg bent, zijn er tal van interessante manieren waarop je kunt trainen terwijl je weg bent om je conditie op peil te houden of je andere helft gelukkig te houden.

volskygge, há 4 anos