notícias bbs artigos grupos / produções sobre

abituate a quella velocità

xiaoxiangyu, há 4 anos

Als ik zeg dat ik niet zo goed kan zwemmen, bedoel ik dat, terwijl ik niet Nike Air Pegasus 83 Womens zou verdrinken als je me in een zwembad gooide en dat ik een paar lengtes kon doen voordat ik mezelf uitputte, tijdens het zwemmen zie Nike Air Max Command Womens ik er (ironisch genoeg) uit als een vis zonder water. Ik kan dat ding niet doen waarbij je je gezicht in het water steekt en het zo nu en dan opzij tilt om te ademen. Voor mij is dat een goede zwemmer.

In mijn zoektocht om een ??echte zwemmer en uiteindelijk een triatleet te worden, kocht ik een boek en probeerde ik mezelf totale onderdompeling bij de plaatselijke gemeentelijke zwembaden te leren. Ondanks een paar verbaasde blikken van de lokale bevolking ging het goed, maar zonder iemand te zeggen "ja dat klopt" of "nee, gewoon nee" was ik een beetje verdwaald.

Dus gisteravond kwam ik 40 minuten te vroeg voor de eerste van een cursus van acht zwemlessen die me, misschien zelfs helemaal in http://www.lavieenlumiere.fr Rebecca Adlington, zullen transformeren tot een zwemmer die minder op een kledingkast lijkt. Elke week krijgen ik en de drie andere mensen Nike Cortez Womens in mijn cursus enkele oefeningen van onze excentrieke coach en moeten dan weggaan om te oefenen.

Gisteravond betekende een grote stap voor mij. Ik heb nooit water uit mijn neus kunnen houden, vandaar het gebrek aan face-down zwemmen succes. Als ik zie dat een van de Amerikaanse zwemmers goud wint op de Olympische Spelen in een neusklem en in een post-race interview onthult dat hij ook geen water uit zijn neusgaten kan houden, moedigde me aan.

Ik vertelde dit aan de instructeur terwijl ik mijn clip repareerde om in het zwembad te springen. Haar antwoord: “Dat is leuk. Maar dat draag je in deze lessen niet. ”Wat? Geen neusklem? Ik gooide het met tegenzin weg en ging door met de eerste taak: Nike Air Max 1 Damenop de bodem zitten en bellen blazen. En het bleek dat ik niet stierf.

De les ging door en er waren een paar hersenkrakende momenten toen ik vergat uit te ademen en het chloor zijn weg vond in mijn neusholte, maar in het algemeen ging het goed. Het was een kleine stap, maar het afwerpen van de neusklem was een grote prestatie voor mij.

Ik kijk niet meer op mijn horloge en besluit te gaan lopen op basis van 'feel'. Ik weet dat ik daarmee in de 7:30 bereik zit, wat mijn geplande tempo was voor deze kilometers. Ik voel me op dit moment behoorlijk goed, een beetje vermoeid, maar vind troost in een mooi consistent ritme. Ik neem slokjes water bij de waterstops en at mijn Chocolate GU op mijl 7, wat de extra paar seconden kan verklaren.

Dit was het keerpunt. Dit was mijn beslissingsmijl. Ik begon wat gewicht in de benen te voelen en Nike Air Max 95 Dames de hersenspellen begonnen binnen te kruipen. Is dit waar ik vervaag? Is dit waar mijn race uit elkaar valt? Het meeste van mijn snelheidswerk gebeurt ongeveer 7 mijl, dus mijn benen zijn die snelheid zo lang gewend ... maar heb ik nog eens 4 mijl? Ik moest deze mijl gewoon doorkomen.

Ik deed een bewuste poging om het tempo voor deze mijl op te voeren ... niet te veel, maar om de benen op te warmen voor de laatste 3 mijl "all out" run. Ik streefde naar 7:20 en genageld. Destijds wist ik niet dat ik hem had genageld terwijl ik na 10 mijl naar mijn horloge keek, dus ik miste mijn split, maar leuk om te weten dat ik hem sloeg.

All-in. Het plan is om MIJN ALLEN 3 mijl te geven en elke ons energie die ik heb te gebruiken. Ik kijk zelfs niet meer naar mijn horloge voor de splitsingen, ik ren gewoon zo hard als ik kan op dat moment.Nike Air Max Command Femme Als ik zou hebben gezien dat ik zojuist een 7:13 of een 7:03 had gedaan, zou ik gedacht hebben "ik kan dit op geen enkele manier volhouden."

Aan het begin van de laatste mijl wendde een man zich amper voor me zich aan en zei: "Je bent mijn konijn geweest deze race. Geweldig tempo. 'Ik keek naar hem en zei:' Ik heb je de hele tijd achtervolgd. 'We lachten allebei. De reden dat deze man me opviel, was dat hij een IRONMAN-shirt droeg met een haai op de achterkant. Ik had die IRONMAN M-stip al 12 mijl aangestaard en ik vermoed dat hij zich ook bewust was van mijn aanwezigheid ... hoewel ik niet denk dat ik ooit voor hem stond.

volskygge, há 4 anos