notícias bbs artigos grupos / produções sobre

village pour faire le plein

xiaoxiangyu, há 4 anos

Na Bournemouth Marathon heb ik een paar weken vrij genomen om iets te actief te doen. Ik werd geraakt door een verkoudheid waardoor ik niet in staat was om een ??paar dagen uit bed te komen en daarna nog een keer koud. De tekenen wezen allemaal op het indienen van een paar weken herstel. Dus dat is wat ik deed.

Ik wist dat ik in Bournemouth zou gaan, dat hoe dan ook, mijn been wat tijd nodig zou hebben om uit te klaren en dat zou betekenen dat we een paar weken niet zouden rennen.

Hardlopen is veel dingen voor mij; het is een hobby en iets waar ik van hou, het is een ontsnapping, een Nike Internationalist Dámskéstressverlichter, mijn voorkeurswijze van transport, het is een deel van mijn identiteit en een deel van mijn werk. Dus het een tijdje niet doen kan een aantal problemen veroorzaken, praktisch en emotioneel.

Eens een tijdje niet weken achter elkaar zou me ongerust gemaakt hebben, en ik was waarschijnlijk stom geweest en probeerde sneller weg te rennen dan ik in staat was. Maar deze keer niet. Ik rende niet langer dan een maand en alles was in orde. Het was eigenlijk meer dan goed.

Ik ging naar de sportschool. Ik tilde gewichten op. Ik balanceerde op dingen. Mijn balans is verbeterd. Mijn co?rdinatie is verbeterd. Ik werd sterker.

Ik ging naar het zwembad. Mijn vriendin Katie (die ook een zwemcoach is) heeft mij instructies gestuurd. Ik zwom op en neer. Ik heb geboord. Ik zwom op tijd naar een piepje. Ik zwom sneller, ik voelde me Nike Air Max 90 Damen comfortabeler in het water en ik zwom meer dan ik sinds de Ironman-training van vorig jaar.

Ik ging naar een paar fitnesslessen. Ik probeerde nieuwe dingen en had wat meer tijd voor de dingen in mijn leven die niet draaien. Ik bakte brood, zat op de bank te kijken naar Netflix en ging een paar keer naar de bioscoop. Ik heb ook heel veel trainingsplannen geschreven voor hardlopers in oktober.

Het is niet leuk om gewond te raken en niet te kunnen rennen, maar deze keer heb ik de dagen niet meegeteld voordat ik weer kan rennen en het beetje van mij dat pijn doet pikken om te zien of het al met pijn is gestopt. Ik staarde niet naar de racekalender en maakte me zorgen over het niet maken van races. Ik haalde mijn schouders op, er gebeuren erger dingen.

Ik ga nu weer beginnen met rennen. Heel langzaam, heel voorzichtig begin ik met het opbouwen Nike Internationalist Mujer van de kilometers. En ik hoop dat er nog steeds tijd is om alles te doen wat ik de afgelopen maand ook heb gedaan.

Het is begrijpelijk om verdrietig te zijn als je niet in staat bent om een ??race te rijden die je had gehoopt. Het is begrijpelijk om niet ver te willen reizen naar die race en te kijken hoe anderen vanaf de zijlijn deelnemen.

Ik had zo veel plezier met het doen van de Snowdonia-marathon met Katie dat we ons vorig jaar opnieuw hebben aangemeld samen met vijf andere vrienden. Maar ziekte en verwondingen betekenden dat drie van ons het niet zouden leiden. We pakten onze koffers en reisden allemaal naar Wales.

Toen de ochtend van de race was aangebroken, zetten Katie, Josie en ik onze Team Rainbow-hoodies op en zagen onze hardlopers op pad om te starten in de kou en de regen. Nadat de race begon, pikten we een paar Nike Air Max 270 Mens afgedankte regenponcho's op en reden terug naar het dorp om ons op te voeden bij het ontbijt in Pete's Eats, klaar voor een lange dag toeschouwen.

We kwamen de kroeg binnen om een ??boeking voor later te bevestigen (en het bier te checken) en zagen toen de winnaar, John Gilbert, de heuvel af vliegen richting de finish. Hij gaf de menigte een golf toen hij de laatste bocht bereikte en bedankte hen - stijlvol rennen.

De laatste vier mijl van de Snowdonia-marathon betrof een twee mijl (groot)Nike Air Max Sequent 2 Mujer bergopwaarts gevolgd door een snelle twee mijl aan de andere kant. We wisten van vorig jaar hoeveel verschil een vriendelijk gejuich in het midden van nergens kan maken, dus we gaan de heuvel op om hardlopers precies dat aanbod aan te bieden.

volskygge, há 4 anos