notícias bbs artigos grupos / produções sobre

standaard gaas aan de buitenkant

xiaoxiangyu, há 5 anos

Na ruim 150 km met de DynaFlytes ben ik een fan. Mijn snelheid is verbeterd en mijn runs zijn Nike Cortez Femme leuker.

Of ik nu ga voor een gemakkelijke 10 km of een langere 25 km, de demping van de schoen neemt het beukende op mijn gewrichten weg en laat me in de pas lopen en mijn tempo behouden.

De DynaFlyte voldoet aan zijn belofte om lichtgewicht te zijn en schokabsorptie te bieden. Ik zou deze schoen aanraden aan iedereen die Nike Internationalist Hombre op zoek is naar een sportschoen voor lange afstanden en om zijn snelheid te verbeteren.

Dit jaar krijgt de Wave Paradox een totale verversing. Alles ziet er opnieuw uit en wordt opnieuw bewerkt. Opnieuw zien we een traditioneel boven- en overlayontwerp, net bijgewerkt om de pasvorm en de functie van de schoen vermoedelijk te verbeteren.

De tussenzool is nog steeds beangstigend en doet denken aan de oude Wave Alchemy-lijn. De Wave Paradox 3 is onmiddellijk comfortabel uit de doos en mijn testpaar kwam op een onopvallende zwarte en koningsblauwe kleur aan.

De Wave Nike Air Max 90 Femme Paradox 3 heeft een licht geknepen golfplaat van vorig jaar. Terwijl het nog steeds de "three up, three down" golfconfiguratie behoudt, is de plaat gespleten op de middenvoet onder de schoen.

Dit laat een plaat van de volledige lengte alleen bereiken onder de grote teen Adidas Superstar Damenen onder de pink en vierde teen; een primeur voor Mizuno voor zover ik weet.

Op de zijhak heeft de schoen twee kleine openingen om enige zijdelingse compressie mogelijk te maken en de schok bij het slaan van de hiel te verspreiden.

De tussenzool van het U4ic-schuim is meer in de voorvoet gesegmenteerd dan die van de Wave Paradox 2, die de schoen zou moeten helpen een beetje meer te buigen; een handige functie in een schoen die zo stijf is.

De achtervoet sport Mizuno's veerkrachtige X10 carbonrubber door de hele hiel en in de middenvoet waar een zachter geblazen rubber de bal overneemt en de balans van de buitenzool bedekt.

Mizuno heeft het eerder gebruikte SR Touch-schuim verwijderd om extra hielkussen toe te voegen. De vervanging ervan wordt U4ic X genoemd en is, in tegenstelling tot gewoon een wig, overal in de hiel te vinden.Nike Air Max Tavas Damen

De halfhoge overlay-kooi is aanzienlijk en heeft meerdere "ribben" voor een goede pasvorm. Het Runbird-logo is zowel mediaal als lateraal op deze overlay gestikt.

De hiel-overlay heeft de naam van de schoen en loopt mediaal en lateraal in en sluit uiteindelijk aan op de middenvoet-overlay. Een gestikte en ingekeepte rij oogjes maakt ook verbinding met een genaaide Nike Air Max Thea Damen teenendoos.

Bovenste stoffen zijn een standaard gaas aan de buitenkant en een fijn geweven weefsel aan de binnenkant. De tong met gemiddelde dikte heeft dezelfde stoffen als het interieur en heeft een warm geperst Mizuno-logo.

Veters zijn de standaard semi-vlakke stijl maar hebben een kleur die overeenkomt met de zwarte en koningsblauwe kleur. Een uitneembare schuimblok in Ortholite-stijl rondt de bovenste behandeling af.

volskygge, há 4 anos