notícias bbs artigos grupos / produções sobre

middelbare schoolcursus

xiaoxiangyu, há 5 anos

De PureGrits kunnen gemakkelijk omgaan met verharde paden, onverharde paden, langlaufloipes en minimale modder, water en rotsen.

Ze geven me niet het vertrouwen om het uit te proberen tijdens mijn volgende ultra, die net geen 4.000 voet hoogteverschil heeft en "slechts" twee van de vijf sterren krijgt omdat het een technische cursus is.

Ik heb echt geprobeerd een soort race te bedenken waarin ik de PureGrits zou gebruiken en er nog niet aan gedacht had. Nike Air Max 2017 Femme Brooks heeft wel een aantal positieve veranderingen aangebracht door een steviger hak op te nemen en de voetafdruk enigszins te verbreden.

Toch is de schoen nogal smal passend en heeft hij een zekere stijfheid. Degenen die hebben ge?xperimenteerd met bredere teendozen, zullen minder snel de PureGrit-stijl omarmen.

Ik draag zelden modellen met bredere teenkasten; toch riepen mijn tenen uit naar meer ruimte tijdens mijn langere runs in de PureGrits.

Brooks blijft het bovenste in zijn PureGrit-model tweaken. Veel hardlopers die het PureGrit 3.0-model droegen, meldden dat ze een passend probleem met de tong moesten aanpakken - met name de tong klapte rond.

Dus voor de 4.0-versie loste Brooks dat probleem op door de tong breder en meer opgevuld te maken. Voor de 4.0 zegt Brooks dat het het bovenste gedeelte in combinatie met het Nike Air Zoom Pegasus 33 Dameshex-patroon op de buitenzool heeft bijgewerkt.

Voor de nieuwste versie heeft Brooks de PureGrit geüpdatet met een nieuw bovenwerk dat is bedoeld om te voorkomen dat er vuil in terechtkomt. Weg is de Nav Band-riem.

In plaats daarvan is een platte webbing in de veters vastgebonden - een van de eerste dingen die me opviel toen ik de schoenen uit de doos verwijderde. Het weefsel is Adidas Zx Flux Femme comfortabel zonder in te boeten aan veiligheid of pasvorm.

Aan de basis van de veters is de PureGrit voorzien van een stofafscherming die het goed doet om te voorkomen dat stof, vuil en ander vuil de bovenkant van de schoen infiltreert.

Aan de rand van de schoen heeft Brooks bovendien een 'versterkte slijtzone' toegevoegd, ontworpen om modder en water weg te houden.

De bovengenoemde functies voldeden aan hun missies om mijn voeten vrij te houden Nike Air Max 270 Damen van de trail-elementen. Ik vond de hiel nogal laag en ontbrak in ondersteuning - dit zou kunnen verklaren waarom ik niet in staat was om een ??hogere versnelling te gebruiken.

Anders dan dat, waren de verbeteringen aan de PureGrit 5 goed gedaan. En terwijl ik eerst verrast werd door de paar veters, werkten ze eigenlijk goed voor een comfortabele pasvorm. Niet te los, niet te strak.
Nike Air Max 270 Dames
Toen ik voor het eerst werd benaderd over het testen van twee paar Brooks - inclusief de PureGrit 5 - aarzelde ik niet.

Mijn enige eerdere ervaring met Brooks was toen ik ongeveer vijf jaar geleden een newbie-runner was. Ik probeerde een paar Brooks-raceschoenen, ontwikkelde onmiddellijk shin-splints en keerde terug naar een ander merk.

Maar nu als een meer ervaren hardloper, dacht ik dat ik Brooks nog een kans zou geven. Geen van de Brooks-trailschoenen die ik heb getest gaf me scheenbeenspalken of andere kwalen.

Ik vond al snel veel meer leuk om met de Mazamas (review komt eraan) dan de PureGrit, vooral op het gebied van snelheid.

De PureGrit is geen slechte schoen maar voldoet niet aan mijn behoeften op het parcours. Ik zal waarschijnlijk de PureGrits blijven gebruiken voor trainingsritten, voornamelijk op de lokale Adidas Ultra Boost Womens middelbare schoolcursus en andere minimale trails.

Voor degenen die op zoek zijn naar hun eerste trailschoenen of lopers die de voorkeur geven aan zachtere, zachtere trails voor alles wat op een technische lijkt, zou de PureGrit aan uw behoeften moeten voldoen.

Deze schoenen bieden comfort en beschermen je voeten tegen natuurlijke obstakels die je tegenkomt op milde trails.

volskygge, há 4 anos