notícias bbs artigos grupos / produções sobre

corrigeert ze voor de jaren

xiaoxiangyu, há 6 mêses

Het bovendeel is opnieuw ontworpen om bijna volledig naadloos te zijn. De gebreide stof van de bovenkant resulteert in een zeer ademend en zacht aanvoelend bovenwerk.

De veters werken goed en houden de schoenen strak terwijl ze Nike Cortez Femme niet vernauwen. De tong is goed beschermd en nog steeds ademend.

Echter, met hoe ademend het is, laat het bovenste deel ook een behoorlijke hoeveelheid water binnen tijdens het hardlopen in regenachtige omstandigheden.

Het grootste probleem met het bovenwerk zit in de pasvorm. Hoewel het qua lengte past bij de maat, valt de eigenlijke pasvorm van het bovenwerk tegen.

Het bovendeel voelt goed aan in de hiel, waar het een goedgebouwde cup heeft. Door de middenvoet blijft de voet wiegelen en voelt hij zich goed tijdens het rennen.

De strakheid van de middenvoet schuift echter nooit uit in een brede teenendoos. In plaats daarvan houdt de teenendoos het gevoel van strakheid behouden, een die ik gewoonlijk associeer met raceflarden en speedschoenen. Deze strakheid van de teenendoos zorgde voor ongemakkelijke lange runs.

De Nimbus is http://www.fabulousandfit.nleen vlaggenschiptrainer. Maar dit model is teleurstellend Nike Air Max Zero Femme in vergelijking met eerdere modellen. Het kussen ontbrak en de pasvorm was onvoldoende.

Als overall schoen is dit nog steeds een goede trainer. Het houdt goed stand - meer dan 100 mijl op de mijne en ze zien er nog steeds hetzelfde uit als op de eerste dag - en was een goede optie voor een hoger kussen voor tempo- of snelheidswerk. Er is immers een reden waarom ik de schoen nog steeds een 6 van de 10 geef.

Het grootste probleem is wanneer ik het vergelijk met de laatste versie van de Nimbus waarin ik rende - de Nimbus 16. De 16s hadden een breder gevoel in de teenendoos en leken een hoger kussenniveau te hebben.

Ja, ik herinner me dat ze zwaarder op mijn benen zaten, maar als ik het geld uitgeef aan een paar hoge gymschoenen zoals deze, vind ik het extra gewicht niet erg.

Het andere aspect dat de beoordeling liet vallen,Nike Air Max 2017 Damen is precies wat deze schoen had kunnen zijn. De materialen en afwerking zijn van topklasse. De duurzaamheid is onbetwistbaar.

De tractie is ruim boven het gemiddelde. Alle kleine details lijken er te zijn. Dat maakt de grote teleurstellingen zelfs nog duidelijker.

Ik hoop echt dat ASICS de fouten ziet die het toegewijde in deze schoen heeft gemaakt, met name de teenendoos, en corrigeert ze voor de jaren 20.

Want als ze dat niet doen, zien ze mogelijk een grote drop-off bij loyale hardlopers. Mensen zijn waarschijnlijk bereid om over te schakelen naar iets dat een hoger kussengevoel en meer comfort biedt.