notícias bbs artigos grupos / produções sobre

genieten van een van

lasky1994, há 2 dias

de hoofden van NASA-ingenieurs en sci-fi-schrijvers hebben tientallen jaren gedroomd over manieren om de uitgestrektheid van de ruimte te doorkruisen: ionenstuwraketten, Nike Air Max Command Donna warp-drives, zwaartekracht-slingshots, de Infinite Improbability Drive en nog veel meer. De lijst is al zo lang dat het onwaarschijnlijk lijkt dat de mensheid er snel iets aan moet toevoegen. Maar vanaf 2017 is er een nieuw kind in de buurt: hardlopen. En deze nieuwe toevoeging werd onlangs met enthousiasme gelanceerd in Nike Air Max 2016 Mujer het Olympisch Park in Londen, toen 600 van ons de startlijn van de.

Het is een briljant eenvoudig idee. Je begint bij de zon en de race neemt je mee naar buiten door het zonnestelsel, terwijl je de planeten op Nike Air Max 2017 Womens gepaste afstanden passeert terwijl je gaat. De race eindigt op de planeet Neptunus, 2,7 miljard mijl (of 10 kilometer langs de renbaan).

De reden dat ik van dit concept hou, is dat astronomische afstanden zoals "2,7 miljard mijlen" veel worden gegooid, maar tenzij je ze gebruikt om iets te berekenen, komen ze allemaal Nike MetCon 2 Mujer neer op "een lange, lange weg". Deze race laat je de afstanden voelen, zelfs als het gevoel zelf is hoe moe je benen zijn. De run laat me ook genieten van een van mijn favoriete activiteiten: stereotype-busting. Er is vaak een perceptie dat als je van wetenschap houdt, je waarschijnlijk niet van sport houdt, en Adidas ZX Flux Femme omgekeerd. Ik zie niet in waarom dat waar zou moeten zijn, en ik heb altijd veel van beide gedaan. Ik herinner me dat mijn schoolleraren verrast werden omdat ik ervoor koos om GCSE PE te doen, hoewel ik "academisch Nike Blazer Low Womens ingesteld" was. Maar dat GCSE leerde me de basisanatomie en fysiologie die de basis legden voor een leven lang sport. En afgezien van het feit dat ik sportief ben, heb ik een paar decennia in een menselijk lichaam gezeten en het blijkt heel nuttig om te weten hoe het werkt. Hoe dan ook, de race bracht een mooie mix Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer van mensen bij elkaar - de wetenschapsfanaten, de hardlopers en sommigen die een beetje van beide waren. En de kerel die in een volledig pak aantoonde en alle spieren van het lichaam liet zien - zoals de posters die je in de kantoren van fysiotherapeuten krijgt - verdient speciale lof voor het bedekken (of blootleggen) van het beste van beide werelden.