notícias bbs artigos grupos / produções sobre

samme vej hver gang

lasky1994, há 2 dias

Der har altid v?ret et stort socialt aspekt at k?re for mig. Jeg elsker parkrun - for mig, hvorfor de er s? succesfulde, er fordi de er et f?llesskab. Folk ?Nike Air Max Jewell Femme nsker at m?des med deres venner p? parkrun, det er hvad der f?r dem ud af sengen, n?r det regner eller fryser koldt. Og jeg havde str?lende tr?ningspartnere, og jeg ?nskede at g? og tr?ne med dem. N?r vi s?tter fod p? startlinjen, s? ja, det var spilletid, det er Nike Air Pegasus 83 Mujer forretning og vi er super professionelle. Men resten af ??tiden var der en masse skr?lle og sjov. De er nogle af mine bedste venner. Det er de mennesker, der ser dig p? dit v?rste. Og du ved, at de g?r igennem de samme ting, s? nogle dage vil du vende op for at hj?lpe dem, og i andre dage ved du, at de skal hj?lpe dig.

Lytter du til musik, n?r du k?rer? Ja. Ikke for hvad jeg vil overveje mine sessioner, mine intervaller og aldrig med andre mennesker. Men de l?ber jeg m?tte g?re af mig selv, ville jeg ofte lytte til en playliste eller blande tusind sange, s? jeg ender med at Asics Gel Quantum 360 Femmelytte til nogle rigtig underlige ting ... Og ogs? podcasts. Hovedsageligt musik eller radio dog.

Hvad med gadgets eller Strava? Jeg ville aldrig have skrevet min tr?ning, mens jeg konkurrerede, sandsynligvis var jeg lidt beskyttende. Men jeg brugte en Garmin selektivt. Nike Air Max Zero Donna Jeg kan ikke lide at overv?ge alle mine k?rsler, for min tr?ner ville ogs? tr?ner efter tid. Han ville fort?lle mig at g? ud i en times k?rsel. Og for disse k?rsler er ?rsagerne til, at jeg aldrig f?lger dem, fordi min times l?b var den samme vej hver gang. Nogle gange kan det tage mig 57 minutter, andre 66 ... Der var en stor variation afh?ngigt af, hvordan jeg f?lte.

Men det ene tip, jeg ville give, den ting, der gjorde den st?rste forskel i min l?b, var t?rskelk?rsel. K?rer lige under din laktatgr?nse. Jeg ville religi?st bruge en pulsm?ler til det, over hovedparten Nike Air Force 1 Femme af ??min karriere. S? ville jeg have et lignende s?t data, jeg kunne sammenligne og se reel progression.