notícias bbs artigos grupos / produções sobre

waar ik steeds sneller werd naarmate

xiaoxiangyu, há 5 anos

Ik zal deze zondag de Vermont City Marathon runnen, en ik ben verbaasd over hoe kalm ik de hoeveelheid onzekerheid die ik de laatste tijd ervaren heb gekregen. Mijn afgelopen weken training hebben meerdere rotte lange Nike Air Max 95 Damen runs meegemaakt en ik heb een algemeen gevoel van dood zijn in mijn benen dat ik het moeilijk heb gehad met trillen. Er zijn ook sprankjes hoop geweest - ik liep vorige week een geweldige trail van 10 mijl op een koele dag in Vermont en het herinnerde me eraan wat een grote roltemperatuur speelt in de kwaliteit van mijn runs op dit moment. Als het warm is, lijd ik, als het koel is, voel ik me goed. Ik heb nog steeds niet goed gewend aan het hardlopen op de warmere dagen.

Gelukkig is de huidige voorspelling voor Burlington deze zondag een hoogtepunt van 51 graden met een kans van 50% op regen. Zolang de regen niet te zwaar is, is dit voor mij vrijwel ideaal marathonweer. Dat in combinatie met het feit dat ik behoorlijk stevige 18-20 mijl runs had eerder in deze trainingscyclus, geeft me hoop dat de race geen totale puinhoop zal zijn. Nike Air Max Zero Mujer Ik ben van plan om het te benaderen zoals ik deed met Disney 2010 - niet stresseren over tempo, gemakkelijk doen en plezier hebben in de eerste helft, en het oppakken in de tweede helft als de benen goed voelen. Disney 2010 was waarschijnlijk mijn meest plezierige marathon omdat ik niet gestrest was, ik ging naar binnen zonder een echt plan (ik heb zelfs niet eerst de koerskaart bekeken) en ik vond het geweldig. Het is de enige marathon die ik ooit heb gelopen en waar ik steeds sneller werd naarmate de race vorderde. Ik weet dat er dit weekend geen PR is, dus het heeft geen zin mezelf in de grond te laten lopen. Ik zal blij zijn als ik de race kan be?indigen Nike Internationalist Mujer zonder de muur te raken, altijd een uitdaging voor mij!

Ik heb deze week tot nu toe 10 eenvoudige mijlen gereden, met waarschijnlijk nog eens 10 verspreid over de komende drie dagen. Ik ben zo klaar als ik ga zijn op dit punt. Mijn grootste dilemma op dit moment is schoeisel. Ik ben nog steeds niet stevig op een schoen gaan zitten. De koploper is de Saucony Fastwitch 6, alleen al vanwege mijn twee beste lange runs zit deze cyclus erin. Darkhorses zijn de Saucony Kinvara 4 (deed mijn laatste 20 miler erin en mijn voeten waren prima, de rest van mijn lichaam niet zozeer ...), en een prototype Skechers GoBionic 2 die ik de afgelopen weken heb gebruikt. De Skechers GoRun 2s stonden een tijdje aan de top van mijn lijst met mogelijkheden, maar ik denk dat ze voor de afstand net iets te zacht voor me zijn. Ik zal waarschijnlijk alle drie Nike Air Pegasus 83 Womens de paren meenemen en op het laatste moment kiezen.

Na zondag kijk ik er naar uit om een ??tijdje voor de lol te spelen en ik overweeg serieus om de VT 50K in het najaar te laten draaien. Ik heb een verandering nodig van marathons op de weg, en mijn run vorige week in VT deed me denken aan hoe graag ik in het bos ben. We zullen zien!

Het bovenste gaas bestaat uit twee lagen, de buitenste laag is zeer open en elastisch en de binnenste laag is een gesloten gaas dat effectief vuil uit de schoen houdt (een mogelijk probleem met een schoen met zeer open gaas). Gezien de nauwsluitende en toch rekbare aard van het bovenwerk, zorgt het binnenste gesloten gaas ervoor dat de schoen op een warme dag een beetje warm loopt, maar het ademende vermogen is enorm verbeterd ten opzichte van v4.

Comfort is uitstekend, zowel met als zonder sokken, http://www.sharonmckenna.co.uk hoewel ik wel een beetje schurft bij de basis van de buitenste kanten rij. Het heeft niet geleid tot een blaar en komt alleen voor als ik geen sokken op heb. Ik ben tweeslachtig over het schoenontwerp van de schoen - over het algemeen geef ik de voorkeur aan een meer traditionele tong omdat het zorgt voor een betere aanpassing van pasvorm en vetersluiting, maar de bootie in de v5 heeft me geen problemen opgeleverd. Er is een minimale structuur aan de bovenkant - geen hielkap, geen harde overlays, enz. Intern is ondersteuning van de voetboog aanwezig, maar dit komt vooral doordat de steun aan de onderzijde omhoog boog.

volskygge, há 4 anos