notícias bbs artigos grupos / produções sobre

geld in het ontwikkelen

xiaoxiangyu, há 5 anos

Ik word dagelijks gevraagd: "wat is de beste hardloopschoen?". Helaas heb ik niet meerdere uren om dit onderwerp met mijn pati?nten te bespreken, en de meeste mensen willen ook niet mijn langdradig antwoord hierop horen. Hier is een snel bericht om de meeste mensen te helpen denken als het gaat om het selecteren van een hardloopschoen - vanuit het gezichtspunt van een podoloog, dat is ... nou, ik denk het wel !!

Ten eerste bestaat er geen bewijs dat de ene schoen beter is dan de andere. Het paradigma van het Adidas Zx Flux Damen kiezen van een schoen op basis van het type voet (plat, normaal, hoog boog) is verouderd en onbetrouwbaar gebleken als het gaat om het voorkomen van letsel. Schoenbedrijven bestuderen hun schoenen niet om letsel te voorkomen voordat ze op de markt komen. Dus wanneer u de advertenties of beschrijvingen ziet op de website van het bedrijf die alle onderzoeken bespreken die zijn gegaan naar het maken van de schoen, is er mogelijk onderzoek geweest, maar niet om letsel te voorkomen.

"Ik heb een goede schoen nodig omdat ik veel uitspreid". Dit is niet waar. Het bewijs ondersteunt het niet en als je op je middenvoet landt, kan de verouderde theorie van overmatige pronatie niet worden toegepast. Hielvallend kan de reden zijn dat we een hoge incidentie van hardloopblessures hebben gezien die per abuis de oorzaak waren van overmatige pronatie. Wanneer een hardloper op hun hiel landt, verlaten Adidas Zx 850 Femme ze de schokabsorberende eigenschappen van de rest van de voet, wat cruciaal kan zijn om letsel te voorkomen. De schoen heeft hier echt niets mee te maken.

De schoen moet zacht genoeg zijn om voor de helft te buigen en op te rollen. Dit is in strijd met wat we tien jaar geleden plachten te zeggen. We hebben geleerd dat door beweging te remmen, de voet zich niet aanpast aan het oppervlak en het lichaam geen natuurlijke schokabsorberende mechanica kan instellen. Als het een controleloze beweging is en je je ongemakkelijk voelt, moet je het waarschijnlijk niet kopen.

De term "drop" is de afgelopen vijf jaar erg populair geworden nu we een herstructurering van de markt voor hardloopschoenen hebben gezien. De hieldaling verwijst naar het hoogteverschil tussen de hiel en de voorvoet en wordt gemeten in millimeters. Normale beweging en mechaniek van de voet kunnen optreden met een Adidas Zx 700 Mujer hieldaling van 0 mm tot 6 mm. Elke hellingshoek van meer dan 6 mm kan de natuurlijke beweging van de voet, enkel en been belemmeren. Je hebt geen dikke, gedempte hak nodig.

Waarom zijn sommige schoenen populairder dan andere? Omdat ze meer verkopen. Hier is een voorbeeld. Joe Runner vindt een schoen die nieuw is en hij vindt het echt leuk, d.w.z. de Hoka One One. Hij probeert het en vertelt zijn vriend hoeveel hij ervan houdt. Zijn vriend probeert het en vindt het ook leuk. De ketting gaat onder andere hardlopers verder en de schoen is nu uitverkocht bij de plaatselijke schoenenwinkel. Ze bestellen meer en de trend zet zich voort. Het is gewoon vraag en aanbod op basis van wat een hardloper leuk vindt. Niet noodzakelijk wat werkt.

Ik ga geen hardloopschoenen promoten in deze post. De literatuur laat op dit moment zien dat als het comfortabel is, dit waarschijnlijk de schoen voor je is. Ga niet altijd uit wat de Asics Gel lyte 5 Damen schoenenwinkelvertegenwoordiger je vertelt. Dat wil niet zeggen dat ze soms wel kloppen. Het is duidelijk dat sommige merken langer meegaan en materialen van betere kwaliteit aanbieden, maar dat betekent niet dat het blessures zal voorkomen. Zeker niet op prijs. Als je mentaliteit is krijg je waar je voor betaalt, het hoeft niet per se waar te zijn in termen van letselpreventie. U krijgt mogelijk een product van een hogere kwaliteit, maar u betaalt niet voor een verzekering tegen letsel.

Zet je tijd, moeite en geld in het ontwikkelen Nike Air Zoom Pegasus 32 Womens van een meer natuurlijke hardloopvorm en het perfectioneren van je trainingspatronen. Deze variabelen hebben meer verwondingen als ze worden genegeerd dan schoenen direct. In mijn praktijk is de aanpak het corrigeren en trainen van patronen, en de chronische verwondingen zullen meestal verdwijnen. Focus niet op schoenen!

volskygge, há 4 anos