notícias bbs artigos grupos / produções sobre

recreatief en atletisch

xiaoxiangyu, há 5 anos

Het is alweer maanden geleden dat ik beoordelingen over hardloopschoenen of schoenen heb geplaatst (ik krijg een beetje een back-up!). Ik was op zoek naar een nieuwe schoen voor de Akron-marathon, omdat ik traditioneel een nieuwe schoen voor de race zal testen. Ik weet. Klinkt gek dat ik een "nieuwe" schoen zou proberen om 26 mijl in te lopen. Eerlijk gezegd, als je eenmaal 80 -100 mijl in een schoen hebt ingelogd, weet je of je het leuk vindt. En wat betreft Nike Free Run 3 Femme de Tribute? Ik vond het geweldig!

Waarom? Laten we beginnen met wat ik had uitgevoerd. Ik had mijn verschillende marathons gedaan in schoenen die wat meer schokdempend vermogen hadden dan ik gewend was om erin te lopen, en ik denk echt dat ze mijn gang enigszins hebben veranderd. Verscheidene van hen hadden ook een daling van 4 mm, waarvan ik denk dat ik het verschil nog steeds voel in vergelijking met een schoen met nuldaling. De Tribute is gebouwd met een valloze hiel tot het verschil van de voorvoet op een zool met een totale stapelhoogte van 16 mm. De zool biedt wat kussen voorzien van een 7 mm tussenzool en 5 mm voetbed. Het is meer een stevig of stugger kussen en dat is wat ik leuk vind. Wanneer het kussen "zacht" of zacht aanvoelt, kan het in het begin geweldig aanvoelen, maar dit kan leiden tot overmatig gebruik van Nike Air Max Thea Donna de spieren van de onderste ledematen in een poging om de voet te stabiliseren als reactie op de onstabiele basis. Na verloop van tijd zal de schoen samendrukken (lateraal hoogstwaarschijnlijk) en een wiebelende schoen kan het gevolg zijn. Je zult ook minder snel voetstakingen maken in de Tribute.

Ren, spring en duik in de nieuwste revolutie in schuimschoeisel dit voorjaar met Crosskix! Maak deel uit van de groeiende trend van de energieke, slanke en sportieve Crosskix-levensstijl en -cultuur die de markt van schuimcomposietschoenen domineert.
Crosskix is ??meer dan alleen maar een EVA-schoen om aan te trekken en nonchalant te dragen. Het is baanbrekende functionaliteit in schoeisel met ge?njecteerde vorm voor multifunctioneel gebruik dat wordt geleverd in opvallende, aantrekkelijke en sportieve ontwerpen. Elke schoen is ontworpen en ontwikkeld voor de beste impactabsorptie, ventilatie en watergebruik. De stijlvolle en functionele sportschoenen zijn robuust genoeg voor rigoureuze hindernistraces (TUFF MUDDER, enz.), Comfortabel voor marathonlopen en stijlvol voor alledaagse vrijetijdskleding in en uit het water!

Het ontwerp van Crosskix 2.0 is een vervolg op de signature 1.0-schoen met meer verbeteringen in ontwerp en functionaliteit. Kenmerken omvatten een volledig verstelbare tong met spleten aan de mediale en zijkanten voor hoge wreef. Een sterke mariene klittenband bevestigt de instapriem Adidas Nmd Womens stevig terwijl deze ondergedompeld is in water. Crosskix heeft ook een "pin fastener" toegevoegd aan de bovenzijde van de zijkant die kan worden ingebracht in voorgeboorde gaten op de wreefband. Hierdoor kunnen gebruikers de 2.0 zo los of zo strak dragen als ze willen.

De APX is ontworpen om te passen, voelen en functioneren als een high-performance sneaker. Nieuwe functies zijn onder andere een volledige tong met 9 mm breed anti-chorine-elastiek speciaal gemaakt voor water - en zal niet opdrogen en barsten. De wreef kan op elke hoogte worden ingesteld. Net als de 2.0 bevat de APX ook stijlvolle lucht- en waterroosters en scupper-draingaten aan de achterzijde van de mediale en laterale zijkanten van de schoen.

Zowel de 2.0 als APX zijn ontworpen voor recreatief en atletisch gebruik en zijn perfect voor watersport- en Nike Internationalist Damen recreatieve activiteiten waarbij de gebruiker van land naar water en terug moet, zonder van schoen te hoeven wisselen.
Mis deze kans niet en ben de eerste die de meest comfortabele en functionele atletische schoen in schuimcomposietschoeisel ervaart met de nieuwe Kickstarter van Crosskix voor het APX- en 2.0-ontwerp - precies op tijd voor levering in de lente / zomer 2016.

volskygge, há 4 anos