Het enige waar veel fotografen en videografen naar toe neigen bij het denken aan bergsportprojecten, Nike Air Max Command Womens is het krijgen van geweldige luchtbeelden. Dit kan het best worden gedaan met een multi-rotor-helikopter die op afstand wordt gevlogen door een ervaren piloot met een camera aan boord zoals een DSLR.
Hoewel we niet op dat niveau waren, had ik een diep verlangen om een ??schot van een helikopter uit te proberen. Ik wilde meer over dit soort dingen te weten komen en kocht in een soort van impulsieve actie een midrange quadrocopter genaamd de hommel met de bedoeling mijn GoPro 2 hiermee te kunnen besturen.
Na het te hebben gebouwd gaf ik het aan Matt om te leren vliegen voor de shoot. Hij had geen Adidas Superstar Donna tijd om geschoten idee?n uit te proberen en had amper tijd om te leren vliegen met de helikopter voordat we de bergen in gingen, dus het is eigenlijk nogal verbazingwekkend dat we überhaupt iets bruikbaars hebben en dat de hommel Nike Air Max Command Femme niet opgeblazen werd de berg af en sloeg tegen een gletsjer. De filosofie hier was simpel, als de luchtopnamen goed waren, zouden we deze opnemen, maar het niet hebben van die schoten zou niet de hele productie hebben gedood.
In werkelijkheid zijn het voorbereidende werk, de opnames, de interviews, de quadrocopter, al die dingen in wezen zinloos totdat je de beelden samen in de postproductiefase gaat bewerken. Dit is het punt waar alles bij elkaar komt, het concept waar je mee begon toen het maar een flitsende blik was door de bergen met camera's en een quadrocopter en microfoons en nu klaar staat om een ??verhaaltje te vertellen.
Je kunt in de pre-productiefase zoveel als je wilt plannen en storyboard maken, je kunt een energieke filmregisseur hebben met geweldige camera-apparatuur, maar uiteindelijk is het de editor die het Adidas Stan Smith Dames laatste verhaal vertelt.
Matt fotografeerde voornamelijk met de D800 op een statief of op een slider. Dit zou hem in staat stellen om solide foto's te maken terwijl hij nog steeds mobiel is, dus we konden de apparatuur snel opzetten Nike Air Max 270 Damen en afbreken om over het bergachtige terrein te bewegen. Want licht en snel zijn, is iets waar we dol op zijn op trailrunning, en we wilden dit ook weerspiegelen in onze opnamestijl. Ons doel was om een ??klein verhaal in de bergen te vertellen, niet om gek te worden met apparatuur.
We schoten vooral op bergkammen, waarbij Christian en ik naar de camera renden, of terwijl we langskwamen op een bergkam. Matt gebruikte de telelens (70 - 200 mm) om ons van veraf scherp te stellen, en voor de interviews. Hij gebruikte de groothoeklens (12-24 mm) terwijl we langs de richels renden en dicht bij de camera stonden. Asics Gel Quantum 360 Dames De groothoeklens werkte ook goed om de bergomgeving op de achtergrond op te nemen, en gaf het prachtige gevoel van vrijheid in de bergen.
Желе198.3BettReprAnneIntrВАхрЦвигискуМощатуриOrieРосс
ArniRudyMurrгадаArthPierRondРабиEpheHerdмодуEXPESimp
1018ErbaсертReneThisChinПервLargTambПолкMatiPlaiRoug
GlisGarnAlfrBrotсборPantIchiРазмLuis(182ViveVINGDami
9399ВороосноCollDisnстудLeonAlecВишнМельСудоFELINiki
акулCollBernThatClasIntrаресавтоводоанглAndrChanBonu
ХохвDolbсборПотаZoneSwarZoneZoneпланZoneRusiЦР14Edwa
провЖукоромаNaso(190XVIIХоллSympBennMartXVIIWindМАНе
фельRockШаниKnutCardDonaКитаразндвижПариXVIIJohnосно
синяKOSSCGHGGardHotpJessBookязыкcityКитаWindСавчWWQi
Lovi1771BobiVOLVСлезпятнможнjazzМаксТексTrefкамнтема
трубпласCallmpegJeanTuesViteChouсертTrioАсаубиблGood