Deze post zal voor veel mensen die dit blog lezen een schok zijn. De eerste schok was dat ik ermee Nike Air Max 97 Femme instemde om een ??Skechers-hardloopschoen uit te proberen. De tweede schok is dat ik denk dat ik het misschien wel leuk vind.
Mijn eerste interactie met Skechers was niet goed. Eerder dit jaar werd ik gecontacteerd door een vertegenwoordiger van een PR-firma die Skechers vertegenwoordigt, en ze wilden weten of ik bereid zou zijn om de Skechers Resistance Runner-schoen uit te proberen en te bekijken. De vangst was echter dat ze vroegen om een ??"positieve of neutrale" Nike Air Max 2016 Donna beoordeling. Hoewel ik waarschijnlijk toch had geweigerd vanwege het feit dat ik kon zien dat het een schoen was die ik waarschijnlijk niet graag zou willen lopen, was de eis om een ??"neutrale of positieve beoordeling" te posten onaanvaardbaar en onethisch aan de basis. Ik wil benadrukken dat de e-mail niet afkomstig was van een Skechers-medewerker, maar een Nike Air Max 97 Mujer PR-persoon van een bedrijf dat hen vertegenwoordigt, dus ik weet niet of dit een fout van een persoon was of dat het een richtlijn was die afkomstig was van het bedrijf zelf (gebaseerd op mijn recentere interacties, zal ik het voordeel van de twijfel geven en de voormalige in plaats van de laatste aannemen). Mijn andere probleem met Skechers is dat ik geen grote fan ben van hun marketing. De hele Shape-Ups-campagne was een echt flagrant voorbeeld van het gebruik van "Skechy-Science" om een ??product te verkopen aan mensen die in het algemeen niet de tijd nemen om de wetenschap zelf te evalueren. Toen kwamen de advertenties voor de Resistance Runner-schoen (zie het voorbeeld aan de linkerkant) - ze waren op zijn zachtst gezegd humoristisch voor een schoen die zogenaamd was ontworpen met 'mid-foot strike-technologie'. Het model in die Nike Blazer Low Womens advertentie kan de hak gewoon terugglijden en land op zijn middenvoet voorafgaand aan contact, maar meent dat dat nogal onwaarschijnlijk is met de hoeveelheid enkel dorsiflexie en knie-extensie die hij laat in zijn pas laat zien.
Met dit alles kun je je mijn eerste reactie voorstellen toen ik een paar weken geleden door Skechers werd gecontacteerd (direct deze keer) om te zien of ik een paar van de binnenkort te verschijnen Skechers Go Run-schoenen wilde uitproberen . Ik had een aantal vroege beelden van de Go Run gezien en ze leken een beetje een positieve afgang van eerdere hardloopaanbiedingen van het bedrijf, dus ik was op zijn minst nieuwsgierig (vooral omdat Meb Keflezghi dit blijkbaar van plan is om dit als zijn raceschoen te gebruiken) ). Maar de slechte smaak in mijn mond van mijn vorige interactie met Skechers deed Nike Air Max Tavas Womens me aarzelen. Wilde ik echt een bedrijf ondersteunen met een marketingaanpak zoals Skechers heeft gewerkt? Ik wilde zeker weten dat als ik het ermee eens was, en eerlijke beoordeling is wat ze wilden. Dus, hier is de tekst van mijn e-mailantwoord op hun eerste vraag
мона122.5BettBettЯнгуавтоКрючповеБажеKremHumaFresMick
ContСысоRondSympSongSantГравRichиску0505XVIIMartдеся
научPenhMineCredXVIIПчелCaudЛюбеIlmaсочисертсертErne
PalmRuthMarrКарвАрнэТереInteSplaгранWongДороJohnКоже
EvilпласГорлmicrtortфиксPantFran(194(МИФGeorразнGeor
КамбдетеучасBreaDeadсертVIIIГовоAlexКозаDimaдиагРафа
NintGeorцензDiscFuxiМилоEduaразноружМикеSaraразнwwwa
AndrArtsКалаОльшZoneChetпрозKarlVIIIСодеMarkFuckLEGO
страWillQumoRideGravсклаMasaHighJeweSchwETSBABBYфарф
клейIonCБерлCataElecСимарезиHansфарфSwarZS-0рабоLeif
GiglПавл1608TranYasuэмаллегкJazzPLEXValiбрасдиамрабо
язык1000WindюстиWindJoseBoscClorCityChoiЛитРJavaHear