notícias bbs artigos grupos / produções sobre

dermed skoen sandsynligvis

sweet, há 6 anos

Selv om alle disse sokker er fremragende, har jeg sparet det bedste til sidst. Det er sj?ldent, at jeg ser noget i en sok, som jeg finder helt nyskabende. Man kan h?vde, at injinjis t?pper er i det mindste unikke, men det var f?rst, f?r jeg pr?vede Wrightsocks dobbeltlagsdesign, at jeg virkelig f?lte at jeg havde pr?vet noget helt nyt og anderledes. De dobbeltsidede sokker fra Wrightsock er i det v?sentlige en sok i en sok - der er en meget tynd intern sok og en mere omfattende ekstern sok, og de sys sammen, s? du ikke rigtig klar over, at der er to lag, indtil du tag dem p?. Virkningen af ??at have to lag er, at det indre lag krammer din fod, og fordi den er adskilt fra det ydre lag, kan det glide rundt i forhold til det ydre stof. Sv?re at beskrive i ord (se billedet Nike Air Pegasus 89 Femme nedenfor), men nettoeffekten er, at disse sokker g?r et f?nomenalt arbejde med at reducere friktion og bl?ring. Den n?rmeste ting jeg kan sammenligne dem med er de gamle sokliner, som jeg plejede at b?re inde i uldokker, da jeg gik p? vandreture. Af de sokker, de sendte til mig, er mine favoritter Coolmesh II (foto ovenfor) og Merino TRL (foto til den rigtige - omtalte jeg, at jeg kan lide Merino uld?), selvom du virkelig ikke kan g? galt med nogen af ??Wrightsocks dobbeltside sokker. De g?r ogs? mere typiske single-layer sokker kaldet Wrightones, og disse er lige s? h?j kvalitet, men de dobbeltsidede sokker har virkelig fork?let mig. Som Swiftwick fremstilles Wrightsocks i USA, og jeg forventer, at holdbarheden bliver meget god. Jeg har nu sendt en g?stevurdering af den nye Brooks PureConnect 2. Den ?vre del af opdateringen Adidas ZX 700 Femme giver tilsyneladende lidt mere give end den sko, der er beskrevet i dette indl?g.

Efter meget fanfare og forventning frigjorde Brooks endelig sin rene projektlinie l?besko sidste m?ned. Brooks har v?ret omhyggelig med at undg? at kalde dem minimalistiske (Brooks CEO Jim Weber har ?bent spottet den minimalistiske bev?gelse), men jeg siger lad os kalde en spade en spade og klart angive, at dette er Brooks 'svar p? det minimalistiske l?bende f?nomen. Det rene projekt blev l?sladt for at konkurrere med Saucony Kinvara / Mirage / Cortana / Peregrine og New Balance Minimus-sko, og om de vil indr?mme det ?bent eller ej, er disse sko deres fors?g p? at lave en Brooks branded linje af "naturlig l?b" sko.

Brooks Pure Connect - Lateral

Brooks Pure Connect - Medial

P? trods af mine problemer med den f?rste markedsf?ringstilgang, som Brooks Nike Air Max Jewell Damen tog med disse sko, var jeg hurtig til at l?gge en forudbestilling til Brooks Pure Connect, fordi jeg vidste, at linjen ville v?re popul?r. Jeg er jo en skorevurderer, og jeg vidste, at jeg ville f? mange sp?rgsm?l om disse sko. Hvad mere er, skoene ser rigtig godt ud, og jeg har tidligere haft gode personlige erfaringer med Brooks sko (for eksempel var lanceringen en favorit i en tidligere fase i mit l?bende liv). Connect blev faktureret som den mest "minimal" af Pure Project skoene, s? de virkede som det indlysende valg for mig. Forbindelserne ankom i posten et par uger tidligt, og jeg var begejstret for at tage dem ud for et spin - indtil jeg lagde dem p? mine f?dder.

Der er kun nogle f? deal breakers, der ville bede mig om at returnere et par sko, jeg har k?bt uden at k?re i dem. Nummer en blandt dem er en toebox, der er for Nike Air Max 2017 Damen smal (overdreven h?ll?ft er en anden, men det bliver lettere screenet, f?r du k?ber). Jeg kan kun huske tre par sko, som jeg har vendt tilbage p? grund af sn?verhed, og de er Nike Waffle Racer, Saucony Shay og nu Brooks Pure Connect. Jeg er meget overrasket over sidstn?vnte, da Brooks designet Connect til at v?re "maximal feel" -skoen i deres Pure Project lineup, og dermed skoen sandsynligvis appellerer til minimalistiske aficionados. N?, den eneste f?lelse jeg var i stand til at komme fra Connect var f?lelsen af ??mine metatarsaler, der blev presset sammen og siderne af mine f?dder h?ngende over skoens s?l. St?ende p? en sko, hvor s?len er sn?vrere end din fod, f?rer til en st?rk f?lelse af medio-lateral ustabilitet, og jeg kunne bare ikke retf?rdigg?re at sluge de penge, jeg udhulede for disse sko, til at k?re i dem. Jeg vidste straks, at disse var en no-go, og jeg blev efterladt af hvad Brooks t?nkte. Jeg har ikke p? nogen m?de en bred fod - Saucony Kinvara passer fint p? mig - men Connects var lige s? smalle som enhver racing Nike Air Max 90 Womens White flad eller XC sko, jeg har slidt.

Brooks Pure Connect - Top

volskygge, há 4 anos