P? den positive Adidas Zx 500 Femme side, med en stakh?jde p? 23 mm i h?len og 19 mm i forfoden, er Cortana den midterste vej i form af tykkelse, og 4 mm forskellen mellem h?l og forfodstykkelse falder lige i min foretrukne zone til l?ngere k?rsler. Desuden b?r den rigelige yders?l g?re denne sko meget holdbar for folk, der har tendens til at male en sko, som Kinvara, hurtigt. Sandheden bliver fortalt, ensammen selv er faktisk ret flot, og det ville fungere godt for nogen, der har brug for en h?jkvalitets tr?ner. Mit andet hovedproblem med Cortana er den store ?vre. Igen er det ikke, at den ?vre er d?rligt designet eller problematisk, det er bare, at jeg har tendens til at kunne lide skooverdele til kun at give det absolut n?dvendigt - f?rst og fremmest at bare holde min fod fast i s?len og for at holde u?nsket ud. Den ?verste del af Cortana er meget mere struktureret Nike Air Pegasus 89 Mujer end de fleste af mine andre sko, is?r i den bageste del omkring h?len. Der er en ret stiv Nike Air Max TN Womens h?l t?ller p? bagsiden af ??skoen, og plast overlays d?kker siderne under ankelen. Alle disse materiale annoncer v?gt til sko, og p? lige under 11oz i en st?rrelse 10 er de blandt de tungeste sko jeg har k?rt ind i nogen tid.
Med hensyn til pasform har jeg ingen store klager. Passformen er typisk Saucony, der ligner Kinvara, Mirage og s? videre. Det er p? ingen m?de rummeligt, men der er nok plads til min fod, at pasformen aldrig har generet mig p? flugt. I sidste ende er MSRP for Saucony Cortana $ 145, selvom det kan findes for mindre end det p? nogle on-line forhandlere. Dette er et ret st?dt pris, n?r Kinvara ofte kan findes til halvdelen af ??prisen. Sp?rgsm?let ville v?re, om Cortana tilbyder dobbelt holdbarhed af Kinvara, som virker som en Nike Air Pegasus 89 Donna realistisk mulighed givet den mere omfattende yders?l p? Cortana. Ikke desto mindre Adidas Zx 500 Womens er $ 145 en temmelig stejl pris at betale for en l?besko, medmindre du virkelig er sikker p? at det er den rigtige sko til dig.
Resumé
Saucony Cortana er klart en sko designet til at appellere til l?beren, der kan lide alle de cushy klokker og fl?jter i en l?besko, og er villig til at betale for det. For mig er kuset lidt for meget, og jeg vil hellere betale mindre for mindre sko (for eksempel Mirage eller Kinvara blandt Saucoks tilbud). Givet, Cortana kan vise sig at v?re lidt mere holdbar end Kinvaraen, men jeg formoder ikke, at det vil v?re s? meget af en forbedring over Mirage - sidstn?vnte har en MSRP p? $ 100, s? det er stadig betydeligt billigere. Hvis du kan lide en plys sko med en temmelig betydelig og st?ttende ?vre, s? Cortana vil sandsynligvis tjene dig fint, det er bare ikke den rigtige sko til mig.
хрис755CHAPBettClifFannTireПетерадиКрылNintЛипсHope
WindЦветToCAFortFiskStarFranпереGentКургдревShanДебю
ItalOreaSunsWindПинеliamMavaDaniСамопамясертOreaТер-
Неру(182пансКурбоборАльвpartJardРожетексШергРуноХвыл
JoepCollgradБальЖароRomaXVIITheiGeorкурьYangAgatспец
словкартGeorMagnWindBellJohnTessВолотрилармиCallкомп
WindKingRaceСредArtsБогоOrioрабомонтКорнIsaaJackСред
КолоSwarJohadiamзакаРоссAldoвремRichИллюСабрЛопеVita
РаспЛазаиспозабоМороSergChucInteКитаMartMaplOpenклей
песнпитахороBeatExtrбежедеят1351КосаКитаРазмOlmeChic
PridWoodMWReDaveСодеPatiболеSwinVitaVentупаксоздраст
ТверрыбоwwwnWindавтогусеPhilштанarolупакБогаЛитРКары