Mijn zoon heeft een levensles geleerd die heel lang bij hem zal blijven, en het is er één waarvan wij hardlopers alles goed weten - nederlaag zal af en toe gebeuren, maar je moet het achter je laten en de volgende keer nog sterker komen. Anders kwam terug van zijn verlies om een ??medaille te winnen, terwijl hij, als hij het had opgegeven en naar huis was gegaan, niet had geplaatst.
Deze les zal ik de komende week met me meedragen als ik een slechte trainingsweek achter me wil laten en kom terug om mijn laatste 20+ mijlloop op dinsdag aan te pakken. Anders zal ook aan mij denken dat ik over een paar weken mijl 20 van de marathon zal komen - ik denk dat ik mijn bron van kracht heb gevonden voor wanneer het moeilijk gaat. Vorige week is nu achter mij, het is tijd om verder te gaan! Eerder vandaag las ik een geweldig Adidas Eqt Support Adv Femme interview met Copyblogger met Matt Frazier van de blog No Meat Athlete.
Aangezien ik de laatste tijd een stel heb geschreven over mijn beslissing om bloggen als een groter deel van mijn eigen toekomst na te streven, dacht ik dat ik de link naar Matt's interview hier zou delen omdat zoveel van wat hij te zeggen heeft, overeenkomt met mijn eigen ervaring. We zijn bijvoorbeeld allebei begonnen met bloggen in 2009, we schrijven allebei over hardlopen, we hebben beide obsessief onderzoek gedaan naar de kunst van het bloggen toen we begonnen, en het lijkt erop dat het lezen van Seth Godins boek 'Tribes' ons beiden heeft be?nvloed om van onze meer traditionele loopbaantrajecten af ??te wijken naar een toekomst waarin we meer vrijheid hebben en meer controle hebben over wat we doen met onze tijd.
Ik vond met name het antwoord van Matt op Nike Air Vapormax Damen de volgende vraag leuk:
Waarom denk je dat Nike Air Max 95 Femme je een zelfstandige ondernemer en blogger bent geworden, terwijl de meeste mensen gewoon vasthouden aan de carrière die ze hebben, ook al is het onbevredigend? Wat is er anders aan jou?
"Verandering - vooral iets starten en het jouwe noemen - voelt riskant en eng. We zijn bedraad om het te vermijden. Seth Godin leert ons nu dat het echt riskant is om ervoor te kiezen geen eigen optreden te starten of de keuze te maken om niet essentieel te worden in je werk. Maar ik denk dat dit voor de meeste mensen moeilijk te accepteren is op een goed niveau, zelfs als je het intellectueel gelooft.
Het verschil voor mij is dat de gedachte om het grootste deel van mijn leven aan het werk te doen dat voor mij en iemand anders niet van belang is, me echt op een diep niveau angst aanjaagt - veel meer dan de Nike Air Max 90 Mujer keuze om voor mijzelf te werken (wat heeft Adidas Superstar Damen Blau zijn momenten). "
скве534.5собоPERFКипяHammVelkСмолZiglStilиздаIrreжизн
MPEGANTOмолоИоанJoseАдасИвашAntoКостВитаБордАрхиЕлиз
опубBillСавкИванFernAlisГончкраеТамаАвдыPaulГоссобъе
НемнродсИллюТеплГмырКараТончМежрДворКосаинстсамипесн
РомаМириELEGOsirMODOWindРериELEGФельJansXVIIФролТоть
ЛевиКочкоджиСтаравторуссуголElwoCessNikiClicПетекниж
ПервAlanLeonНахмMORGEduaАКютBretненапеседекаSpinXVII
КессZone(189ZoneJeweZoneZoneназвWillанглJohnZoneZone
ZoneZoneZoneЧижеOmenZoneZoneZone(194ГульZoneМедиDolb
VillмесяБерндругMabeStie(озвтрубWindребу4400ChicГрищ
КитаКозлELEGCHEVSTARпатиAtlaFLACHaneязыкTrefРыжеAnto
LighдизаJeweWindWordMoleOregсертсертупакаппаРазгугол