notícias bbs artigos grupos / produções sobre

Alexandria flyttede Luchini

sweet, há 4 mêses

"Nu kan vi fejre alle sammen og huske dette ?jeblik for alle vores liv," sagde Alex Ovechkin, holdkaptenen p? Instagram mandag eftermiddag. "Time to party Nike Air Force 1 DonnaCaps fans !!!!" Ved tirsdag morgen havde han byttet sine sk?jter til dansesko.

Fans var allerede i forkant af hovedfasen f?r kl. 6 tirsdag; andre dokumenterer forberedelserne p? sociale medier indfanget billeder af de gigantiske sk?rme, der f?rer ruten. Og der var endda et par Zambonier, der markerede anledningen.

Glenda Kamman, 60, stod p? Mall med sin s?n, Jason Adidas Ultra Boost FemmeLevick, 35 timer f?r paraden. Begge havde r?d Caps tr?jer - Braden Holtby for Kamman, T.J. Oshie for Levick - og Kamman havde r?dt farvestof i hendes h?r. "Jeg kan ikke vokse et sk?g, s? jeg skj?nte, du ved, g?r noget radikalt," forklarede hun.

Parret havde set Caps vinde Cup sammen i Kammans hjem, "bogstaveligt talt p? kanten af ??vores pladser", som Levick satte det. "S?Adidas ZX 700 Mujer skr?mte vi bare og r?bte hinanden," sagde Kamman. "Vi har ventet p? dette." Mor og s?n havde ikke r?d til spilbilletter, sagde hun, men kunne g?re det. "Det er fantastisk," sagde Kamman. "Det er bare fantastisk. Det er betagende. "

Mens omr?det foran scenen p? indk?bscenteret var p?fyldning, var der stadig masser af gode udsigtspunkter langs Constitution Avenue fra kl. 9 om morgenen.

Angela Luchini, 25, greb en plads foran National Museum of Natural History og Nike Air Max 90 Femme Noir holdt et tegn, der l?ste: "Jeg m? bo i Pittsburgh, men jeg er #ALLCAPS."

Det er rigtigt, nogen fra Pittsburgh - hjemsted for Capitals 'longtime nemesis pingviner - dukkede op. Oprindeligt fra Alexandria flyttede Luchini til St?lbyen i juli sidste ?r efter at have giftet sig med en enorm pingviner-fan, og deres ?gteskab overlevede anden runde af playoffs (selvom Luchinis ?Adidas ZX Flux Mujer gtef?lle h?fligt afviste en invitation til at slutte sig til hende til tirsdagens fest).

Luchini, der k?rte ned fra Pittsburgh i g?r aftes og blev hos sine for?ldre, deltog i parade med sin bror. "Folk i Pittsburgh spurgte mig," hvorfor g?r du? "Jeg sagde," det er en mulighed, og fordi det m?ske aldrig sker igen. ""