notícias bbs artigos grupos / produções sobre

bier in de ene hand overschrijden

xiaoxiangyu, há 6 anos

Niet veel races beginnen met een zegen door de plaatselijke priester, een briefing over het temmen van grommende herdershonden (een arm opheffen, een stok vasthouden, met gezag schreeuwen en nooit angst tonen) of eindigen met de dorpskoe versierd met een bloemenkrans. Adidas Nmd Mujer Maar toen wilde ik een hardloopavontuur, niet alleen een nieuw ras, persoonlijk record, en dat is precies wat ik kreeg.

Vanuit Nike Air Max 90 Heren mijn guesthouse in de Karpaten kon ik de eerste beklimming van de race zien. Het zag er niet al te angstaanjagend uit - een weelderige groene helling bezaaid met herdershutten en ambulant vee, maar de steile klim bleek moeilijk - zelfs op verse benen - en liet me met mijn handen op mijn knie?n en kuiten schreeuwen. Even betwijfelde ik of mijn tamelijke, in het VK gebaseerde heuveltraining voldoende was om de Roemeense bergen aan te pakken, maar voordat ik de kans kreeg om op adem te komen, liepen we in een razend tempo bergafwaarts, terwijl de ervaren berglopers me zonder moeite achterlieten voor stof. glijdend door de vallei.

Door levendige groene weiden met kleurrijke wilde bloemen gaand, luisterend Nike Air Presto Donna naar het verre geluid van rinkelende koebellen en kabbelende beekjes, duurde het niet lang voordat twijfels - en al het andere - ver uit mijn gedachten werden geduwd.

De driedaagse 100K Ultrabug ultramarathon werd vorig jaar gelanceerd door fitness- en voedingscoach en ervaren ultrasneaker, Anne-Marie Lategan, en begint in het dorp Fundu Moldovei, Bucovina - een regio die beroemd is om kastelen en oude kloosters - en leidt hardlopers langs kronkelende bergpaden in de prachtige Karpaten. Het is de thuisbasis van mysterieuze bossen, afgelegen dorpen en dramatische bergtoppen. Het is het op één na grootste gebergte van Europa en vormt een weidse boog over Roemeni?.

Als nieuweling voor ultralopen had ik geen idee hoe lang het me zou kosten om het af te maken - en het was verfrissend om een ??race te beginnen zonder PB om te Nike Cortez Womens proberen en te verslaan. Met een vriendelijke en ontspannen sfeer was de volledig ondersteunde Ultrabug de perfecte introductie tot de griezelige wereld van ultrarunning.

Het Roemeense landschap was zo adembenemend dat het me niet kon schelen hoeveel de steile hellingen - of mijn nu brandende quads - deden pijn, of hoe ver ik nog moest gaan. De uren leken voorbij te vliegen, en hoewel de technische bergklimmen en afdalingen uitdagend waren, waren de uitzichten vanaf de top bedwelmend en mentaal verjongend.

In de eerste fase maakte ik de groentjefout van het niet goed krijgen van mijn strategie voor tanken en hydrateren, wat resulteerde in een energie-dip in de tweede helft en een aantal heuvels. Met temperaturen boven de 30C maakte ik ook de fout om mezelf niet voldoende te beschermen tegen de zon. Cue erg roze huid en louche Nike Air Max Command Femme tan lijnen.

Echter, op de eerste dag met een bier in de ene hand overschrijden en de hand van een collega-renner in de andere grijpen, terwijl mijn lichaam zich moe voelde, mentaal voelde ik me helemaal opgefrist en kon ik niet wachten op de tweede fase. Ik heb alleen echt grote stadsraces gerund, dus een dergelijke kleine en gezellige race was een openbaring, alle lopers juichten over de lijn en werden verwelkomd met een biertje. Noroc!

zakbowden5372, há 6 anos

The movement, dubbed UNICO HUB1213, retains its automatic Replica omega watches winding system, but the rotor has been redesigned so that Fake Rolex its silhouette features triangular elements from the Sang Bleu logo. This revamped Unico caliber Replica Watches is composed of 255 parts, including 28 jewels, Rolex Replica and stores a 72-hour power reserve.

volskygge, há 4 anos
volskygge, há 3 anos

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.ru
gangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.rugeartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.ru
geophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ru
halfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ruhangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ru
hartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.ru
jobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.rujournallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.ru
kerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ru
knowledgestate.rukondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.ru
laissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.rulanguagelaboratory.rulargeheart.ru
lasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.ru
mailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.runameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.ru
navelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ru
onesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.rupapercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ru
quasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.ru
recessioncone.rurecordedassignment.rurectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ru
scarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.rustungun.ru
tacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ru
ultraviolettesting.ru