notícias bbs artigos grupos / produções sobre

racedirecteur jam en room

xiaoxiangyu, há 6 anos

De startlijn is officieel (door mij) genoemd als de meest spectaculaire start ter wereld. Waar anders kun je een race beginnen midden in een actief geiserveld, terwijl de grond onder je voeten wegborrelt? Om de sfeer compleet te maken, hadden we een traditioneel Maori welkom en een zegen bij de plaatselijke stam. De opwinding was voelbaar. We wisten allemaal dat we een race begonnen op een van de meest spectaculaire plekken op aarde. Na een korte toespraak van racedirecteur Paul Charteris en een korte aftelling waren we vertrokken.

We liepen Nike Air Max Classic BW Mujer door het Te Puia-terrein langs enkele mooie paden voordat we richting Whakarewarewa Forest gingen (probeer dat echt snel te zeggen). Ik herinnerde me de lessen die ik had geleerd van doorgewinterde zwervers en herinnerde mezelf eraan dat ik niet te langzaam kon gaan. Ik nam mijn tijd en, beetje bij beetje, begon het peloton uiteen te drijven. Mijn lichaam was niet goed opgewarmd en ik herinnerde me dat ik vergeten was te trainen. Ik bleef botsen op vriendelijke bekende gezichten (veel van die in de NZ-gemeenschap, als je ooit op bezoek kwam) en het hebben van seconden-lange chats met elk van hen voordat hun tempo weer werd opgepikt. Het zou een goed dagje uit worden.

Het duurde niet lang voordat we het eerstehulppost bereikten en de volledige schaal beseften van de traktatie waar we aan toe waren. Als ik je vertel dat ik in Nike Air Max 98 Femme restaurants ben geweest die erger zijn dan die hulpposten, ben je niet de enige die zou willen dat ik een grap maakte. Vers fruit, chips, jelly beans, jets, pretzels, op bestelling gemaakte sandwiches, een selectie drankjes ... De keuze was geweldig en ik realiseerde me al snel dat ik mijn rugzak thuis had kunnen laten. Het nog betere nieuws: ik zou niet moeten sterven aan het eten van verlopen trailmix. De overwinningen bleven maar doorgaan.

Na een tijdje gaf een bordje aan op welk punt de marathonlopers zouden worden gescheiden van degenen die 50k lopen. Wij, de marginaal gekkere mensen, hebben een gigantische heuvel naar de top van de Woodstock-boerderij gestuurd, het soort heuvel waarop ik normaal gesproken wil huilen voordat ik er zelfs mee ga klimmen. Die dag, vreemd genoeg, deed het dat niet. Begrijp me niet verkeerd: Nike Air Max Command Heren ik heb er geen enkele meter van uitgevoerd (want, weet je, het draait allemaal om effici?ntie en energiebesparing en wat anders betekent dat ik geen long geef die een steile heuvel op gaat in een paddock) . Maar ik bleef maar helemaal naar de top gaan.

Daarboven werden mijn ogen om verschillende redenen waterig. Iedereen die de hoek omsloeg, slaakte een "wow" of een iets minder welsprekende maar nog steeds vrij oprechte "heilige shit" die weergalmde door de lege vallei. Ik kon ze horen toen ik naar boven kwam en vroeg me af wat daarboven was. Toen ik de hoek omsloeg, slaakte ik een luide uitroep. In Nieuw-Zeeland heb ik veel mooie dingen gezien. Maar het uitzicht op de meren vanaf de top van die heuvel, op die dag, werd voor altijd op mijn brein getatoe?erd (dezelfde hersenen die zich nooit kunnen herinneren waar ik mijn sleutels heb neergezet).

De afdaling was zo steil als de klim, dus veel van ons kozen ervoor om op het natte gras te gaan zitten en de zwaartekracht het werk een beetje te laten doen. Hoewel het een tijdje leuk was, heb ik uiteindelijk de rest van de race uitgevoerd met een bruine broek en daarna een foto van mezelf geplaatst die er zo uitzag dat het hele internet te zien was.

Nadat we rond Green Lake hadden gerend en een beetje over de weg waren gegaan, kwamen we bij het Buried Village, dat net zo geweldig is als de naam laat klinken. Dit is ook waar de Devonshire-thee was, 35 km in de race. Als je naar een pubquiz gaat en de vraag is waar ter wereld je zult vinden dat de racedirecteur jam en room op je scones verspreidt en je een kopje thee aanbiedt halverwege een ultramarathon, is het antwoord Nieuw-Zeeland.

zakbowden5372, há 6 anos

No es que el reloj hubiera desaparecido de la Replicas Relojes colección, pero Omega lo había ido actualizando y llegó Replicas de Relojes un momento en que se deshizo de uno sus rasgos más característicos: Replica Relojes la decoración con forma de olas. El modelo fue separando poco a poco su destino del de Bond para tomar entidad propia y aumentar así sus posibilidades de venta, porque ya no dependía de los seguidores de la saga.

volskygge, há 4 anos
volskygge, há 3 anos

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforeman
gangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisions
geophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringe
halfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteraction
hartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonment
jobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglory
kerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatom
knowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingload
laissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheart
lasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctor
navelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoid
onesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualitybooster
quasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchain
recessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrology
scarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestungun
tacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrock
ultraviolettesting